وظیفه رسانه ملی حرکت به سمت کار آفرینی است

وظیفه رسانه ملی تغییر الگوی های ورزشی و سینمایی و حرکت به سمت و سوی کار آفرینی است چرا که الگوهای کار آفرینی بیش از الگوهای دیگر کارکرد دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران مسعود کاظم زاده گفت: ورزشکاران   و بازیگران که به دلیل توجه بیش از حد به عنوان الگو در جامعه مطرح شده اند و در این بین کار آفرینی  چندان جایگاه مناسبی در جامعه نداشته و این امر نه به دلیل تقصیر افراد بلکه به دلیل غفلت بوده است.
وی افزود: وظیفه رسانه ملی تغییر الگوهای ورزشی و سیاسی و حرکت به سمت کار آفرینی است چرا که الگوهای کار آفرینی بیش از سایر الگوهای مطرح در جامعه کارکرد و کاربرد دارد.
مدیر کل دفتر امور اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد:مدتی است که سازمان صدا و سیما اهمیت موضوع کار آفرینی در جامعه را درک و امر کار آفرینی را در برنامه های خود قرار داده است که امیدواریم به زودی شاهد اثرات مثبت این اقدام باشیم.
صادقی فر مدیر پژوهش موسسه کار و تامین اجتماعی با اشاره به برگزاری نشست علمی تطبیقی ایران و کشورهای عضو سازمان دیده بان جهانی کارآفرینی گفت: در این نشست رئیس سازمان دیده بان جهانی کارآفرینی و استاد دعوت شده دانشگاه تهران به ارائه یافته های پژوهشی در خصوص فعالیت های کار آفرینی در راه اندازی کسب و کار در ایران و مقایسه تطبیقی آن با سایر کشورها پرداخت.
وی در ادامه افزود: توماس شات همچنین اثر بخشی آموزش کارآفرینی،  پیشینه افراد، جنسیت، مهارت ها در  شروع و راه اندازی کسب و کار را در کشور های عضو مورد تجزیه و تحلیل قرار داد./ل


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.