وظیفه نهادهای فرهنگی در مقابله با جنگ نرم،‌ واکسینه نمودن جامعه در مقابل تهاجم رسانه ای است

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ شنبه ۱۳م آبان ۹۱،

حجت الاسلام نصیر نیک نژاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: پدافند غیرعامل نوعی پیشگیری و داشتن آمادگی برای مقابله با هرنوع بحران احتمالی و تلاش برای کاهش آسیب هاست.
مدیر کل تبلیغات اسلامی تهران ادامه داد: وظیفه نهادهای فرهنگی در مقابله با جنگ نرم پیشگیری و واکسینه نمودن جامعه در مقابل تهاجم رسانه ای، تعمیق باورهای دینی و نهادینه نمودن باورهای دینی و نهادینه نمودن آنها و همچنین عمق بخشی به اعتقادات مذهبی است که اگر این امر تحقق یابد، سعی دشمنان بی نتیجه و اثرگذاری آنان کم خواهد شد.
مدیر کل تبلیغات اسلامی تهران با اشاره به برگزاری موفق گفتمان های دینی در مدارس و دانشگاه ها و اجرای برنامه های مذهبی در ۱۸ هطار هیئت مذهبی افزود: اگر بتوانیم با اعزام مبلغ و مربی قرآن به هیئت ها، آنان را تقویت و حمایت کنیم، این مراکز بزرگترین عامل بازدارنده در برابر تهاجم فرهنگی خواهد بود و هر چه این امر گسترش یابد، اثربخشی توطئه دشمن،‌ کمتر و آسیب ها نیز کاهش می یابد.
حجت الاسلام نیک نژاد در پایان اظهار داشت:‌ ما باید احساس کنیم درگیر جنگ هستیم و بدانیم همواره بها های پیشگیری کمتر از درمان و همراه با اثربخشی است، چرا که درمان همیشه با صرف بها همراه است اما ممکن است اثر مطلوبی در پی نداشته باشد./ل


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.