وعده اهدای لپ‌تاپ در صورت پیروزی در انتخابات

۲۱فروردین۱۳، ایسنا- ائتلاف جبهه ملی مالزی متعهد شده است تا در صورت پیروزی در انتخابات به تمامی دانش‌آموزان در این کشور لپ‌تاپ بدهد.

انتخابات سراسری در مالزی که دولت آینده این کشور را تعیین خواهد کرد تا چند هفته دیگر برگزار می‌شود و رقابت‌های انتخاباتی در این کشور استوایی رنگ و بوی تازه‌ای به خود گرفته است.

در یکی از تبلیغات انتخاباتی از سوی ائتلاف جبهه ملی که هم‌اکنون در راس قدرت قرار دارد، مهی‌الدین یاسین، معاون اول وزیر مالزی و وزیر آموزش این کشور اعلام کرد که در صورت پیروزی در انتخابات به تمامی دانش‌آموزان در این کشور لپ‌تاپ داده خواهد شد.

وی گفت که این اقدام دولت در راستای تعهد نسبت به تقویت استفاده از تکنولوژی در سیستم آموزشی مالزی بوده است که از مدت‌ها پیش آغاز شده است.

وی تصریح کرد: این طرح پیشتر در آمریکا انجام شده و موفقیت‌آمیز بوده است و ما نیز از آمریکا الگوبرداری کرده‌ایم. در سفری که به آمریکا داشتم از یک مدرسه بازدید کردم و دیدم که در آنجا تمامی دانش‌آموزان لپ‌تاپ دارند.

وزیر آموزش مالزی افزود: این لپ‌تاپ‌ها متعلق به دانش‌آموزان نبود و برای مدرسه بود و دانش‌آموزان پس از پایان تحصیلات آن را به مدرسه بازمی‌گرداندند.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.