وعده ای دیگر برای استقلال و پرسپولیس

۱۱م دیماه ،

وزیر ورزش و جوانان از برگزاری نشست های مشترک مسئولان وزارت اقتصاد و دارایی برای خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس خبر داد.

ممتازنیوز: وزیر ورزش و جوانان از برگزاری نشست های مشترک مسئولان وزارت اقتصاد و دارایی برای خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس خبر داد.

محمد عباسی، وزیر ورزش و جوانان از نشست های مشترک مسئولان وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان خصوصی سازی با کارشناسان این وزارتخانه پیرامون خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خبر داد و گفت: طرفداران این دو تیم مردمی منتظر خبرها خوشی در این خصوصی باشند.

وی ادامه داد: در ماه های اخیر تلاش کردیم وضعیت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار دهیم که در این خصوص به نتایج بسیار خوبی هم دست یافتیم.

عباسی با بیان اینکه بررسی ها نشان می داد که بحث واگذاری باشگاه ها ممکن است با چالش های بسیار مواجه شود، اظهار داشت: با وجود تصویب دولت برای واگذاری سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی قدم های خوبی با همکاری سازمان خصوصی سازی در این زمینه برداشته شده است.

عباسی در خصوصی نشست های داخلی کارشناسان وزارت ورزش و جوانان اظهارداشت: زیان ده بودن و وجود اشکالات و ابهامات فراوان در صورت های مالی، شفاف نبودن اموال و دارایی ها، دریافت نکردن حق پخش تلویزیونی و بسیاری مشکلات دیگر از جمله مواردی بود که فراروی این امر مهم قرار داشت.

 خوشبختانه با نشست هایی که با کارشناسان و مسئولان وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان خصوصی سازی برگزار شده است، تلاش شده این ابهامات با راهکارهای قانونی برطرف شود.

عباسی درحالی چندمین بار از خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس خبر می دهد که طی سال های قبل هم شعارهایی از این دست از سوی مسئولان خصوصی سازی و… شنیده شده اما هیچ کدام تاکنون رنگ واقعیت به خود نگرفته است.

روزنامه کیهان


.
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.