وعده سرمربی تیم ملی فوتسال: ستاره‌های لیگ دعوت می‌شوند

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: با دقت بازی های لیگ برتر فوتسال را زیر نظر داریم و مطمئنا بازیکنان آماده لیگ به تیم ملی دعوت می‌شوند.

به گزارش ممتازنیوز، با گذشت پنج هفته از لیگ برتر فوتسال، مسابقات با دقت توسط کادر فنی تیم ملی رصد می‌شود و با برنامه ریزی صورت گرفته، مربیان تیم ملی هر هفته تعدادی از بازی‌های لیگ برتر را نظاره می‌کنند. در این میان بازیکنانی که در این چند هفته عملکرد خوبی در تیم‌های خود داشتند نگران این هستند که آیا در لیست تیم ملی قرار خواهند گرفت یا نه؟

سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی در این خصوص به ایسنا گفت: ما هر هفته لیگ را رصد می‌کنیم و وضعیت آمادگی بازیکنان را زیر نظر داریم. چند بازیکن بودند که عملکرد خوبی در تیم باشگاهی خود داشتند و قطعا بر عملکرد آن‌ها نظارت داریم تا با تداوم درخشش خود به تیم ملی دعوت شوند.

ناظم الشریعه در مورد اینکه آیا همه بازیکنان دعوت خواهند شد یا نه، اذعان داشت: با توجه به شرایط کنونی و اینکه امکان برگزاری اردوهای متعدد نیست بستگی دارد که چه تعداد بازیکن بتوانیم دعوت کنیم اما سعی می کنیم به تناوب بازیکنانی که در لیگ درخشیدند را دعوت کنیم.

سرمربی تیم ملی در باره اینکه آیا این بازیکنان در لیست نهایی جام ملت‌های آسیا هم خواهند بود یا نه تاکید کرد: برخی از این بازیکنان که در لیگ هم درخشش داشتند در لیست ۲۵ نفره هستند و اگر بتوانند این روند را ادامه دهند چه بسا مسافر نهایی جام ملت‌های آسیا باشند.
انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.