وعده مجلس خبرگان رهبری به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی محقق شد؟

۰۵م اسفند ،

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به وعده مجلس خبرگان رهبری مبنی بر بازسازی و ساخت ۱۰ مسجد در مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی، گفت: مجموعا ساخت ۸، ۹ مسجد در دستور کار قرار گرفت، که قسمت عمده این پروژه‌های عمرانی انجام شده است.

“آیت‌الله محسن مجتهد شبستری” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ دربارهٔ وعده مجلس خبرگان رهبری به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی مبنی بر بازسازی و ساخت ۱۵ مسجد تخریب شده در این مناطق اظهار داشت: تعداد این مساجد ۱۵ نبود، بلکه ۱۰ مسجد بوده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: از آنجایی که تعدادی از این مساجد بزرگ بودند و مجلس خبرگان بودجه کافی نداشت، هر یک مسجد بزرگ، معادل دو مسجد کوچک در نظر گرفته شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: با این حساب، مجموعا ساخت ۸، ۹ مسجد در دستور کار قرار گرفت، که قسمت عمده این پروژه‌های عمرانی انجام شده است.

وی با بیان اینکه بعضی از این مساجد یک الی دو ماه دیگر آماده بهره‌برداری خواهند بود، اعلام کرد: مجلس خبرگان رهبری گزارش چگونگی انجام این پروژه‌ها را بعد از تکمیل مساجد ارائه خواهد کرد.

گفتنی است، آیت الله مهدوی کنی، رئیس مجلس خبرگان رهبری در اختتامیه اجلاس دوازدهم این مجلس (۱۵ شهریور ) که در مکان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اعلام کرد: در مورد مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی، اعضای مجلس خبرگان در حد توان خود سعی دارند ۱۵ مسجد تخریب شده را بازسازی کنند که “آیت‌الله مجتهد شبستری“، (نماینده ولی فقیه در آدربایجان شرقی) مسئولیت نظارت و اجرا را بر عهده خواهند داشت.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.