وعده وزیر پیشنهادی ارتباطات برای افزایش سرعت اینترنت

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

رئیس کمیته ارتباطات مجلس شورای اسلامی مهمترین برنامه ها و وعده محمود واعظی گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای تصدی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت یازدهم را افزایش سرعت اینترنت و تلاش برای گسترش دسترسی خانوار ایرانی به اینترنت پرسرعت عنوان کرد.
 
رمضانعلی سبحانی فر در گفتگو با مهر با اشاره به جزئیات حضور محمود واعظی در کمیسیون صنایع و معادن مجلس و ارائه برنامه ها و دیدگاههای خود به این کمیسیون اظهار داشت: وزیر پیشنهادی رئیس جمهور برای تصدی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بعدازظهر روز سه شنبه با حضور در کمیسیون صنایع و معادن مجلس برنامه ها و دیدگاههای خود را در این زمینه به صورت مکتوب ارائه کرد و توضیحاتی نیز در مورد برنامه هایش داد.
 
وی با بیان اینکه در این جلسه محمود واعظی به تمامی سوالات مدنظر نمایندگان کمیسیون صنایع پاسخ داد، افزود: نمایندگان از پاسخگویی این وزیر پیشنهادی راضی بودند و در کل به نظر می رسد کمیسیون صنایع مجلس در مورد این گزینه پیشنهادی اتفاق نظر مثبت دارد.
 
این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه شواهد نشان می دهد که اکثریت نمایندگان مجلس به گزینه پیشنهادی وزارت ارتباطات رای مثبت دارد، خاطرنشان کرد: دیدگاه محمود واعظی برای توسعه بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور کاملا مثبت و هم صدا با نمایندگان کمیسیون صنایع است.
 
سبحانی فر با اشاره به مهمترین مباحثی که در جریان حضور وزیر پیشنهادی کابینه تدبیر و امید مطرح شد، گفت: ساماندهی به وضعیت زیرساختهای ارتباطی کشور و تصویب هرچه سریعتر نظام جامع فناوری اطلاعات کشور از جمله دغدغه های مطرح شده از سوی محمود واعظی بود؛ در همین حال وی در برنامه های ارائه شده خود در کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی بر تحقق اهداف مدنظر در قانون برنامه پنجم توسعه تاکید کرد.
 
رئیس کمیته ارتباطات مجلس شورای اسلامی همچنین از وعده گزینه پیشنهادی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای افزایش سرعت اینترنت خبر داد و افزود: محمود واعظی وعده داده است که سرعت دسترسی خانوار به اینترنت پرسرعت گسترش می یابد و دولت برای اتمام فاز اجرایی شبکه ملی اطلاعات اهتمام به خرج خواهد داد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.