وقتی آقای مدیر ،معاون می‌شود

وقتی “سجاد‌پور” از منصوب شدن به سمت معاون امور فعالیت‌های سینمایی و سمعی و بصری سازمان سینمایی خود می‌گوید.

علیرضا سجاد‌پور،مدیر کل نظارت و ارزشیابی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران درخصوص منصوب شدن خود به سمت معاون امور فعالیت‌های سینمایی و سمعی و بصری سازمان سینمایی گفت:این حکم توسط “حداد شمقدری” رئیس سازمان سینمایی برای بنده در نظر گرفته شده که امروز ابلاغ شده است.
سجاد پور در پاسخ به اینکه هنوز تعریف مشخصی از سازمان سینمایی وجودندارد،اظهارداشت: سازمان سینمایی کشور تشکیلات کاملا تحول یافته‌ای براساس نیازهای روز سینمایی ایران است که با تشکیل چندین جلسه تخصصی این تشکیلات توضیح داده شده است.

فروتنی به ذکر جزئیات سازمان سینمایی نیست

معاون امور فعالیت‌های سینمایی و سمعی و بصری سازمان سینمایی در خصوص ذکر جزئیات این سازمان افزود:ضرورتی ندارد کسی از جزئیات این سازمان خبر داشته باشد؛معاونت با سابقه ۲۰ ساله خود که در حال فعالیت است،هنوز جزئیات آن را برای سینماداران خود بیان نکرده است.
وی تصریح کرد:سازمان سینمایی موجود تمامی ادارات قبلی را به سه معاونت تبدیل کرده که در معاونت اول به طرح یک اثر از ایده تا مراحل پایانی تولید و اکران و بازاریابی داخلی و خارجی می‌پردازد که در این بخش ادارات کل نظارت و ارزشیابی نیز فعالیت‌های خود را نشان می‌دهد.
در معاونت دیگر به مراکز و امکانات سالن‌های سینمایی و مجامع و برگزاری جشنواره‌ها می‌پردازد.
سومین معاونت مالی و اداری و حقوقی است که در هر تشکیلاتی وجود داشته و به امور خود می‌پردازد حوزه‌ی بین‌الملل و روابط عمومی نیز با رئیس سازمان سینمایی فعالیت می‌کند.
سجادپور ادامه داد:ترکیب کلی سازمان اداره کل را پوشش می‌دهد که جمعا ۱۰ اداره را شامل می‌شود و افزایش به آن معنا نداشتیم و تقریبا ادارات کل تفاوت زیادی با زمان گذشته نکرده است.
وی همچنین درخصوص تغییرات برخی معاونت‌ها گفت:برخی از بخش های با تغییرات اندک و برخی با تغییرات گسترده تر با تشکیلات موجود کارشان را آغاز می‌کنند.
سجادپور افزود:تشکیلات قبلی را بدون اینکه به تشکلات جدید خللی وارد شود،‌منتقل کردیم و چند ماهی است که سیستم آرام،‌آرام در حال فعالیت کردن است و امیدواریم مرور زمان وضعیت رو به راهی به خود بگیرد.
سجادپور ادامه داد:طی روزهای آتی شمقدری رئیس سازمان سینمایی نیز به طور جامع‌تر در خصوص فعالیت سازمان سینمایی و جزئیات آن صحبت خواهند کرد./ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.