وقتی به پرونده شما رسیدگی شود، موضوع روشن می‌شود/ شما بیشتر از همه به مجلس توهین کردید

فروردین ۱۴۰۳

رئیس مجلس در پاسخ به اظهارات رسایی در صحن علنی مجلس گفت: متاسفم از اینکه بسیاری از غائله‌های رخ داده در کشور از سوی شما و همین گروه است، اگر اسامی را می‌خواندند همه چیز مشخص می‌شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ در آخرین دقایق صحن‌علنی امروز (چهارشنبه ۱۶ مردادماه) مجلس؛ حمید رسایی بار دیگر از رئیس مجلس تقاضای در نظر گرفتن وقتی برای بیان تذکر خود شد ولی علی لاریجانی این اجازه را به وی نداد از این رو حمید رسایی با برخواستن از جای خود به سمت محل استقرار رئیس مجلس رفت و با لحنی توهین آمیز وی را مورد خطاب قرار داد.

علی لاریجانی در پاسخ به اظهارات رسایی گفت: آقای رسایی اگر شما انصاف به خرج می‌دادید و حرمت کمیسیون را حفظ می‌کردید اکنون این وضع پیش نمی‌آمد.

وی افزود: لطفا شعار ندهید، اتفاق‌ای رخ داد و کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی زحمت خود را در این باره کشیده است؛ کمیسیون یک مرجع حقوقی است و نظر خود را در این خصوص داده است.

رئیس مجلس تصریح کرد: چطور شما که در موضوع گزارش فتنه به کسی اجازه صحبت نمی‌دادید و یا حتی در موضوع گزارش فساد سه هزار میلیاردی اجازه اظهار نظر به دیگران نمی‌دادید الان کمیسیون را تخریب می‌کنید، شما هیچ‌گاه حرف نزدید و فقط از دولت دفاع می‌کردید.

وی اظهار داشت: من متاسفم که شما حالت طلبکاری دارید همین کارهای شما خلاف قانون است و تکلیف شما روشن است و هرجایی که به نفعتان نیست شعار سر می‌دهید.

لاریجانی گفت: من متاسفم که شما و این گروه در بسیاری از غائله‌هایی که رخ داده مقصر است، اگر اسامی خوانده می‌شد متوجه می‌شدید لذا وقتی که پرونده شما رسیدگی شود بعدا موضوع روشن می‌شود شما بیشتر از همه به مجلس توهین کردید.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.