وقتی همسر بهرام بیضایی، شجریان را در آغوش می‌کشد + عکس

۸ م دیماه ،

این عکس بنابر نقل قول مژگان، دختر شجریان که به صورت عمومی نیز در فیس بوک انتشار یافتن یافته در جشن تولد بهرام بیضایی ثبت شده و مژده شمسایی را با ظاهری نامناسب در آغوش شجریان نشان می‌دهد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از عاطف نیوز، شجریان که سال قبل با خروج از ایران وقیحانه‌ترین توهین‌ها را به جمهوری اسلامی روا داشته بود در جدیدترین عکس انتشار یافته در فیس بوک در آغوش همسر بهرام بیضایی است.

البته پیش از این نیز محمد رضا شجریان بهمراه دخترش و تیم همراهش، در پارتی شبانه کارمندان بی بی سی فارسی حضور یافته و در آنجا نیز عکس‌های نا متعارفی گرفته بود . وی بعد از اجرای کنسرت در لندن نیز با گوگوش خواننده لس آنجلسی و معلوم الحال شبکه مبتذل “من و تو” و خواننده مخصوص دربار پهلوی، عکسهای یادگاری انداخته و در فضای مجازی آن را منتشر کرده بود.

شجریان در سال های بعد از انقلاب بارها ادعا کرده بود فردی سیاسی نیست و با عناصر و گروه های سیاسی ارتباط نداشته و نسبت به آنها دلبسته نیست.

گفتنی است شجریان در مدتی که در خارج از ایران بسر می‌برد یکی از سوژه‌های مورد علاقه رسانه‌های شایع پراکنی همچون بی.بی.سی و وی.او.ای بود تا جایی که صادق صبا، مدیر نشان دار بی.بی.سی فارسی به شخصه یک هفته را با او در قونیه چرخید تا مستندی یک ساعته دربارهٔ وی بسازد.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۵نظر ثبت شده
  1. عرش:

    عجبببببب به انسان خدا شناس میگن عقب افتاده اونوقت به هرچی آدم لجن و هرزه و هر جایی پوچگرا میگن روشنفکر

  2. عرشیا:

    بشما چه ربطی داره زندگی خصوصی مردم.

  3. azzam:

    واقعا شرماور بود

  4. ناشناس:

    حیف به ملت این همه علاقه به ایشان داشتند چه بدی ازدین انقلاب دیده که دست به توهینبرذاشته این همه نعمت راخدا به او داده نه شبکهای بیگانه نه گوگوش . واقعا متاسفام.

  5. ali:

    خاک بر سر عقب افتادتون کنند بد بختا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.