وقتی که پایداری‌ها کاندیدای خود را با ون رهسپار ستاد انتخابات کردند

۱۷اردیبهشت،

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران مستقر در وزارت کشور اولین روز ثبت‌نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز با دستور وزیر کشور آغاز شد و با حاشیه‌های بسیار جالب و خواندنی همراه بود.

وزیر کشور صبح زود به میان خبرنگاران آمد و از طریق سیستم جامع انتخاباتی دستور آغاز ثبت نام را به استانداران و فرمانداران ابلاغ کرد.

صادق واعظ زاده اولین داوطلب انتخابات شوراها بود

*صادق واعظ زاده رئیس مرکز ایرانی اسلامی الگوی پیشرفت صبح زود با حضور در وزارت کشور عنوان اولین ثبت نام انتخاباتی را در میان چهره‌های شاخص و معروف ریاست جمهوری به خود اختصاص داد البته محمد رحمتی وزیر راه دولت اصلاحات نیز واعظ زاده را برای ثبت‌نام همراهی می‌کرد که برخی از اصحاب رسانه به اشتباه گمان کردند که وی نیز برای داوطلبی انتخابات ریاست جمهوری به وزارت کشور آمده است اما دقایقی بعد مشخص شد که رحمتی برای حمایت از واعظ زاده با وی به ستاد انتخابات مراجعه کرده است.

لنکرانی با اعضای جبهه پایداری و البته با پرویز داوودی آمد

*دومین داوطلبی که از میان شخصیت‌های برجسته به وزارت کشور مراجعه کرد کامران باقری لنکرانی بود.

*لنکرانی که مدتها تصدی وزارت بهداشت کابینه اول محمود احمدی‌نژاد را برعهده داشت این بار خود به عنوان کاندیدای احتمالی در میان رسانه‌ها مطرح شده است.

*وی مدتها سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی بود و صبح امروز با تعدادی از اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری از جمله صادق محصولی، روح الله حسینیان، حجت‌الاسلام نبویان،‌محمد زارعی و مجید متقی‌فر به ستاد انتخابات وزارت کشور آمده بود البته در این میان نکته جالب توجه دیگر همراهی معاون اول کابینه اول احمدی‌نژاد یعنی پرویز داوودی با لنکرانی بود.

هم چنین از نکات دیگر جالب توجه حضور اعضای جبهه پایداری با ون در ستاد انتخابات وزارت کشور بود.

*محمد سعیدی‌کیا وزیر مسکن دولت نهم بعد از کامران باقری لنکرانی وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد.

*قاضی سراج به نمایندگی از دادستان کل و مرتضی بختیاری وزیر دادگستری از فرآیند ثبت نام از آغازین ساعات ثبت نام بازدید کردند.

همراهی حجت‌الاسلام اکرمی و محمدباقر نوبخت با حسن روحانی

*حضور حسن روحانی نیز با حاشیه‌های بسیار جالبی همراه بود. اشخاصی هم چون حجت‌الاسلام یونسی، وزیر اطلاعات دوران اصلاحات حجت‌الاسلام اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز، محمدباقر نوبخت سخنگوی حزب اعتدال و توسعه و ترکان مسئول ستاد انتخابات روحانی وی را همراهی می‌کردند.

*کواکبیان نامزد حزب مردم سالاری نیز دقایقی پیش برای ثبت نام در انتخابات وارد وزارت کشور شد.

وی در جمع خبرنگاران گفت: اگر پیروز انتخابات نشوم یک جعبه شیرینی می‌خرم و به پیروز انتخابات می‌دهم.
 
لازم به ذکر است فرایند ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری که از ۸ صبح آغاز شده است تا ساعت ۱۸ عصر نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.