وقتی آسانسور برج ۹۷ طبقه ای خراب شود!+عکس

۲۹خردادماه،

تا امروز دوشنبه کمپانی فنلاندی مسوول آسانسور توانسته مردم را به صورت موقتی، تا طبقه پنجاهم بالا ببرد و همچنان ساکنان طبقات بالا مجبورند پیاده بالا بروند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، تا امروز دوشنبه کمپانی فنلاندی مسوول آسانسور توانسته مردم را به صورت موقتی، تا طبقه پنجاهم بالا ببرد و همچنان ساکنان طبقات بالا مجبورند پیاده بالا بروند.

یک طبقه، دو طبقه، حتی ۱۰ طبقه را نیز می توان تحمل کرد، اما ۹۷ طبقه را نه!

ساکنان میلیونر در بلندترین برج مسکونی جهان در دبی بعد از خرابی هم زمان ۸ آسانسور برج، مجبور شدند پیاده به آپارتمانهای خود بروند.

ظاهرا ترکیدگی لوله آب از سیستم اطفا حریق سبب از کار افتادن ۸ آسانسور مجموعه شد و املام تعمیر که مدیریت برج را برعهده دارد گفت سبب اصلی خرابی لوله های آب بوده است.

یکی از ساکنان که در طبقه ۷۸ می نشیند گفت بعد از یک روز کاری پر استرس، با خستگی به برج بازگشته و مجبور شده تمام پله ها را به سمت بالا پیاده طی کند.

تا امروز دوشنبه کمپانی فنلاندی مسوول آسانسور توانسته مردم را به صورت موقتی، تا طبقه پنجاهم بالا ببرد و همچنان ساکنان طبقات بالا مجبورند پیاده بالا بروند.

یکی از ساکنان انگلیسی است که به دیلی میل گفته نمی توانم هر شب هتل کرایه کنم و باید زودتر به این وضعیت خاتمه داده شود.

بر اساس کتاب گینس، برج پرنسس در دبی با ۱۳۵۵ فوت ارتفاع معادل ۴۱۳ متر با ۹۷ طبقه مسکونی بلند ترین برج مسکونی جهان به شمار می رود. این برج ۶ طبقه زیر زمین و ۱۰۱ طبقه روی زمین دارد که سپتامبر سال قبل افتتاح شد و هزینه اجاره یک شب در آپارتمان دو طبقه در این برج ۱۴۰ پوند بوده و بعضی برای خرید پنتهاوس ۲ میلیون پوند نیز هزینه کرده اند.

این برج ۷۶۳ آپارتمان لوکس دارد و ۸ فروشگاه بزرگ مشرف به الجمیره دارد.
گفتنی است بلند ترین برج غیر مسکونی جهان The Shard‌در دبی است که ۲۷۲۲ فوت معادل ۸۲۹ متر است اما برج پرنسس مسکونی محسوب می گردد.
 

منبع:خبرآنلاین


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.