وقتی خیانت اخلاقی می شود

شبکه فارسی وان که پیش از این به پسران سفارش کرده بود که به یک دوست دختر کفایت نکنند این بار تلاش کرد خیانت مرد به همسرش را یک امر اخلاقی جلوه دهد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، شبکه فارسی وان که در ابتدا کار خود را با ترویج روابط آزاد و خارج از عرف زن و مرد آغاز کرد، این بار پا را فراتر نهاده و نسخه جدیدی را برای خیانت مردان به همسرانشان ارائه داد.

در یکی از سریال های شبکه فارسی وان، زنی با یک مرد متأهل که صاحب یک فرزند هم می باشد رابطه برقرار می کند. این زن خطاب به یکی از نزدیکانش که او را از این کار منع می کند رابطه غیراخلاقی خود را اینگونه توجیح می کند: من بر زن این مرد مقدم هستم چون قبل از این که آن ها ازدواج کنند من و شوهرش دوست و عاشق هم بودیم.

 

شایان ذکراست، پیش از این شبکه فارسی وان -که در راستای ترویج فساد و ابتذال فرهنگ غرب، از هیچ کوششی دریغ نمی کند- به پسران سفارش کرده بود که به یک دوست دختر کفایت نکنند. با این وجود دور از انتظار نیست که این شبکه اینگونه خیانت مردان را یک امر اخلاقی جلوه دهد.

گفتنی است، بسیاری از کسانی که این شبکه را نگاه می‌کردند به این باور رسیده اند که به مرور زمان قبح بسیاری از مسائل مثل دوست داشتن جنس مخالف با وجود تأهل، خیانت، انتقام و قانون شکنی در خانواده‌های شان از بین رفته است.

البته افت شدید مخاطبین فارسی وان نشان از آن دارد که آن ها داشتن خانواده‌ای سالم و پرورش فرزندان بر مبنای فرهنگ سنتی و مذهبی کشورمان را بر تماشای ماجراهای عشقی یا گانگستری سریال‌های این شبکه ترجیح داده اند. 


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.