وقتی لیونل مسی نام یک کشور می شود

به گزارش خبرآنلاین؛ آن‌ها در حالی که کوله پشتی هایشان را پشتشان انداخته بودند، این سفر هیجان انگیز سه ماهه را آغاز کردند . اما روزنامه اوله چاپ آرژانتین نوشته، آنها در حالی که قصد داشتند تا از ویتنام به لائوس بروند، فرم های ویژه ای را برای تهیه بلیط پر کردند. در این فرم از آن ها ملیت‌شان سوال شده بود. مسئول پر کردن این فرم، در حالی که می توانست ملیت این دو نفر را آرژانتینی بنویسد، جلوی کلمه «ملیت» نوشت:«مسی» .

خوان آین ، یکی از این دو جوان به روزنامه اوله گفت :« تمام مردم آسیای جنوب شرقی شیفته فوتبال هستند و این خیلی هیجان انگیز است که افراد بالای ۴۰ سال، همگی اسم مارادونا را برزبان می آوردند و زیر ۴۰ ساله ها، از مسی نام می برند.»

کفش طلا

لیونل مسی دوشنبه هفته آینده، ۲۹ اکتبر دومین کفش طلایش را دریافت خواهد کرد.او که در سال ۲۰۱۰، برترین گلزن لیگ های اروپایی لقب گرفته بود، فصل گذشته نیز بعد از به ثمر رساندن ۵۰ گل، برترین گلزن  لیگ های اروپایی شد تا دوباره به این جایزه برسد.

این جایزه که از سوی اتحادیه اروپایی رسانه های ورزشی (ایی.اس.ام) اهدا می شود، این بار در مراسمی شبانه اهدا نخواهد شد و در ظهر روز دوشنبه به دست مسی می رسد، چرا که بارسلونا در روز سی ام اکتبر باید در جام حذفی مقابل آلاوس به میدان برود و از سوی دیگر روز شنبه ۲۷ اکتبر هم از سری رقابت های لالیگا مقابل رایو وایه کانو بازی خواهد داشت.

پیش از این قرار بود که این مراسم در روز ۲۵ یا ۲۶ اکتبر برگزار شود و قرار بود که اعضای خانواده مسی و خیلی از افراد تراز اول دنیای فوتبال در آن شرکت کنند که حالا برگزاری این مراسم کمی به تعویق افتاده. در سال ۲۰۱۱ کفش طلا به کریستیانو رونالدو رسید و دوسال پیش، این جایزه سهم خود مسی بود.

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.