وقتی مرگ نایف دردناکتر از رحلت پیامبر می شود(ص) می شود!+عکس

یک مفتی سعودی که به دیدگاه‌های افراطی و ضد شیعی معروف است ، در صفحه توئیتر خود مرگ “نایف بن عبد العزیز”، ولی‌عهد سعودی را ضایعه‌ای بزرگ و حتی درناک‌تر از رحلت پیامبر (ص) قلمداد کرد.
به گزارش پایگاه خبری الجزیره العربیه، “علی الربیعی” پس از اعلام خبر مرگ نایف بن عبد العزیز، ولی‌عهد عربستان سعودی در صفحه توئیتر خود نوشت که مرگ ولی‌عهد برای ما جانسوزتر از رحلت پیامبر (ص) است.

علی الربیعی،‌ استاد دانشگاه سعودی به مواضع و دیدگاه‌های افراطیش و حمله مستمر به شیعیان اثنی عشری و به ویژه شیعیان عربستان معروف است و شیعیان را فرقه‌ای ضاله و کافر می‌داند.

وی در صفحه توئیتر خود نوشت: پیامبر (ص) هنگامی‌که از دنیا رفتند، ملتش می‌دانستند که پس از وی چه اتفاقی رخ می‌دهد اما ما نمی‌دانیم پس از نایف چه برسرمان خواهد آمد.

دفتر پادشاهی عربستان سعودی بعد از ظهر روز گذشته خبر مرگ نایف بن عبد العزیز،‌ ولی عهد سعودی را اعلام کرد.

مرگ ولی‌عهد سعودی در حالی اعلام شد که او تنها ۸ ماه در این منصب قرار داشت و یکم آبان‌ماه گذشته پس از اعلام مرگ “سلطان بن عبد العزیز” ولی‌عهد سابق بر اثر سرطان وی جانشین سلطان شد تا همچون وی به سرنوشت بردارش دچار شده و پادشاه نشده از دنیا برود.

با مرگ نایف و بیماری عبد الله، پادشاه عربستان جنگ قدرت بین شاهزادگان سعودی که برای رسیدن به قدرت تقلا می‌کنند ، تشدید خواهد شد و چه بسا این نزاع علنی هم بشود.

۴۹۲۶۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.