وقتی معاون وزیر ورزش تعداد سهیمه های المپیک را نمی داند

مرضیه اکبرآبادی که شب گذشته در یکی از برنامه های رادیو ورزش شرکت کرده بود، وقتی مجری برنامه تعداد سهمیه های بانوان در المپیک را هشت سهمیه اعلام می کند ، بین صحبت گوینده برنامه آمد و تاکید داشت که بانوان برای حضور در المپیک لندن نه سهمیه به دست آورده اند.

سرویس ورزشی بولتن نیوز؛ کسانیکه با نوع کارمعاونت بانوان وزارت ورزش و جوانان آشنایی دارند، بدون تردید با ما هم عقیده اند که یکی از ویژگی های کاری این معاونت بزرگنمایی است و البته بنام زدن افتخاراتی که در این سو و آن سوی ورزش رقم می خورد.

مرضیه اکبرآبادی که از زمان حضور سعیدلو در سازمان وقت ورزش در ساختمان سفید رنگ سئول مسوولیت امور بانوان را در دست گرفت، و بعد هم در دوران وزارت محمد عباسی، در کارش ابقا شد، این روزها از افتخار آفرینی بانوان ورزشکار در لندن حرف می زند در حالیکه جز الهه احمدی، سایر بانوان ورزشکار نتایج درخور توجهی به دست نیاوردند.


البته با توجه به اینکه تمامی این افراد اولین دوره حضور خود در المپیک را پشت سر می گذاشتند و همچنین عمر ورزش بانوان ایران در میادین بین المللی خیلی طولانی نیست، نمی توان انتظار چندانی از این بانوان ورزشکار داشت اما می توان از مسوولان مربوطه این انتظار را داشت که نتایج را بزرگتر از آنچه اتفاق افتاده نشان دهند. البته بزرگنمایی معاونت بانوان فقط به اینجا ختم نمی شود. مرضیه اکبرآبادی که دو شب قبل در یکی از برنامه های رادیو ورزش شرکت کرده بود، وقتی مجری برنامه تعداد سهمیه های بانوان در المپیک را هشت سهمیه اعلام می کند ، بین صحبت گوینده برنامه آمد و تاکید داشت که بانوان برای حضور در المپیک لندن نه سهمیه به دست آورده اند.

اکبر آبادی در حالی بر کسب نه سهمیه تاکید داشت که لیلا رجبی، سوسن حاجی پور، سولماز عباسی، آرزو حکیمی، الهه احمدی؛ مه لقا جام بزرگ، زهرا دهقان و ندا شهسواری ورزشکاران ایران در المپیک لندن بودند ؛ حالا اینکه چرا معاون وزیر ورزش تاکید دارد که تعداد سهمیه ها نه نفر است، نکته جالبی است. یا معاونت بانوان وزارت ورزش طبق عادت همیشگی قصد بزرگنمایی دارد، یا اینکه تعداد سهمیه ها را به درستی نمی داند که در هر صورت باید یک علامت سوال برزگ را مقابل نام او قرار داد.


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.