وقتی “نایک” خودروساز می شود +تصاویر

همه شما با شرکت نایک ٱشنا هستید و می دانید که این شرکت یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده لباس ورزشی است اما نایک در طراحی خودرو نیز نظرهای داشته است.

به گزارش گروه خواندنی هایممتازنیوز، نایک چندی پیش طرحی را با نام “One” ارائه داد و راه خودش را برای حضور در دنیای خودرو باز کرد.

طراحان این خودرو “فیل فرانک” و “تاکویا آسانو” کسانی هستند که قبل از این طرح هایی را برای شرکت های بزرگ خودورسازی ارائه داده اند و همیشه به دنبال تولید خودروهای بسیار خاص بوده اند.

طرح بدنه این خودرو به گفته طراحان آن از ترکیب چند خودروی متفاوت و زیبای زمان حال کشیده شده است ولی این طرح ها به گونه ای به کار برده شده اند که نمی توان هر قسمت آن را تشخیص داد. طراحان می گویند این خودرو می تواند برای ورزشکاران بسیار مناسب باشد.

این خودرو دارای یک بدنه کشیده است و همچنین چرخ های آن نیز حالت عجیبی دارند چرا که چرخ های جلو بزرگتر و همچنین پهن تر از چرخ های عقب هستند.

این خودرو دارای یک سیستم پدالی برای حرکت است و شما باید مانند دوچرخه آن را حرکت دهید و هدایت کنید. البته این خودرو انرژی هایی که شما صرف حرکت دادن آن می کنید را ذخیره می کند  شما بعدا می توانید آن را در حرکت استفاده کنید.

این خودرو همچنین به نام باشگاه بدنسازی متحرک نیز شناخته می شود و قرار است تا چند سال آینده اطلاعات بیشتری از آن از طرف نایک ارائه شود.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.