وقتی نماینده، آی‌پد را با کتاب اشتباه می‌گیرد!

ایران > قانونگذاری– ممتازنیوز:
یکی از نمایندگان مجلس در ایام ماه مبارک رمضان وقتی با حضور در ضیافت افطار یک شرکت خودروسازی، تبلت اپل را به عنوان هدیه دریافت کرد، با این فکر که این هدیه یک کتاب است، آن را به راننده مجلس داد اما وقتی روز بعد از همکارانش شنید که آن هدیه تبلت بوده نه کتاب، از راننده خواست تا هدیه را بازگرداند!

به گزارش ایسنا به نقل از بولتن‌نیوز، یکی دیگر از نمایندگان مجلس ضمن تایید این خبر، با اشاره به ضیافت افطار یک شرکت خودروساز برای نمایندگان مجلس در ایام ماه مبارک رمضان، گفت: بعضی از نمایندگان در این ضیافت افطار حضور یافته و هدیه تبلت اپل را دریافت کردند.

وی با اشاره به نحوه بسته‌بندی این هدیه افزود: یکی از همکاران فکر کرد که این هدیه در واقع یک کتاب است و از محتوای هدیه و قیمت آن مطلع نبود. به همین سبب آن را به راننده مجلس که برای رساندن وی به خانه‌اش آمده بود، داد. ایشان فردای آن روز از همکارانش شنید که هدیه مذکور «تبلت اپل» یا همان IPad بوده و قیمت آن هم بیش از سه میلیون است.

وی تصریح کرد: نماینده مذکور، راننده مجلس را پیدا کرده و از او خواسته که هدیه را به وی پس دهد که راننده هم آن را بازگردانده است.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. کورش:

    مهم کار این نماینده نیست مهم اینه که چطور نمایندگان یک ملتو با چند تا ای پاد میخرن. تاسف به حال خودمون…….

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.