وقتی وزیر مسکن هم گالری گردی می‌کند

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

آرشیو خبرموسیقی کد مطلب: ۴۳۴۱۳     
ارسال به دوست    نسخه چاپی نسخه چاپی   

وزیر مسکن و شهرسازی میهمان ویژه روز جمعه خانه هنرمندان ایران بود.

شنبه ۳۰ فروردین ساعت ۱۱:۳۶

به گزارش خبرنگار هنرآنلاین ، روز جمعه ۲۹ فروردین ماه عباس آخوندی وزیر مسکن و شهرسازی بازدیدی از خانه هنرمندان ایران داشت و در آن به بازدید از نگارخانه‌های مختلف این مجموعه پرداخت.
او پس از بازدید از آثار به نمایش درآمده در نگارخانه‌های مختلف با بیان اینکه باید هنرمندانی را که به صورت مستقل فعالیت دارند را باید توانمند سازی کرد، گفت: بعضی از هنرمندان در شهرهای محروم در رنج و تنگنا می باشند و باید آنها را توانمند کرد تا بتوانند به شکل گسترده‌ای به فعالیت خود ادامه دهند.
آخوندی خاطر نشان کرد: نمونه‌ای از توانمند سازی هنرمندان،‌آثاری بود که هنرمندان هرمز در خانه هنرمندان به نمایش درآورده بودند. خوشبختانه در این میان هنرمندی چون احمد نادعلیان نیز خود را وقف این هنرمندان برای توانمندسازی کرده است.
وزیر مسکن و شهرسازی در بخش دیگر از صحبت‌های خود دربارهٔ آْثار به نمایش درآمده هنرمند فقید خوشنویسی حمید غبرانژاد نیز‌ اظهار کرد: آثار این هنرمند فقید را همواره دوست داشتم و نمونه‌ای از آثار او را نیز در خانه دارم. سبک و فرم آثار او همواره دلنشین و لذت بخش است.
آخوندی در پایان خاطر نشان کرد: با تقویت هنرمندان ایرانی می‌توانیم آثار هنری ایران را در جهان معرفی کنیم.
به نظر می‌رسد در دوره تازه علاوه بر بخش‌های مختلف فرهنگی، دیگر بخش‌های دولت نیز توجه ویژه‌ای را به هنر دارند و بازدید وزرای مختلف دولت تدبیر و امید از نمایشگاه‌های مختلف نشان دهنده این امر است.
انتهای پیام

 


Loading...


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.