وقتی که بخت با ۳ قلوهای ازنایی یار نیست

بخت بد، مادر سه قلوهای ازنایی را به علت تومور مغزی از فرزندان خود جدا و روانه بیمارستان کرد.
به گزارش ممتازنیوز، سه ماه پیش چراغ خانه‌ای محقر در شهرک ‌المهدی از توابع شهرستان ازنا لرستان با به دنیا آمدن سه نوزاد روشن شد.
خانواده این نوزادان نام آنها را فاطمه، حسن و حسین گذاشتند، اما پس از مدت کوتاهی مادر این سه قلو به دلیل عارضه تومور مغزی از سه کودک خود جدا و راهی یکی از بیمارستان‌های تهران شد.
علیرضا بیات پدر این کودکان نیز از ناحیه دست راست دچار معلولیت است و تامین مایحتاج زندگی برای وی بسیار مشکل است.
فضل‌الله بیات پدربزرگ این سه قلوها گفت: چراغ خانه کوچک ما پس از چهار سال که از ازدواج علیرضا می‌گذشت با قدوم این سه شاخه گل روشن شد، اما پس از سه ماه مادرشان دچار عارضه تومور مغزی شد و از آنها جدا و روانه یکی از بیمارستان‌های تهران شد.
از وی راجع به وضعیت مالی این خانواده پرسیدیم که در جواب گفت: تا سه روز پیش علیرضا بیکار بود، اما با سفارش یکی از معتمدین محل وی در شهرداری مشغول به کارگری شده و خودم هم به دلیل کهولت سن توان کار کردن ندارم و مقدار دو هکتار زمین کشاورزی دارم که آن را اجاره داده‌ام و تحت پوشش هیچ بیمه‌ای هم نیستیم.
وی در ادامه افزود: به دلیل ناتوانی مالی و مشکلات معلولیتی علیرضا وی نزد خودم و در همین خانه ۱۰۰ متری زندگی می‌کند.
بیات راجع به حمایت دستگاه‌های حمایتی، بیان داشت: سه سال پیش برای علیرضا در اداره بهزیستی پرونده تشکیل داده‌ایم، اما تا به امروز خبری از کمک و مساعدت این اداره نشده است.
پدربزرگ این سه قلوها با بیان اینکه از مسئولان در خواست کمک می‌کنیم، گفت: بعد از تولد نوه‌هایم کمیته امداد مبلغ ۳۰۰ هزار تومان برای تهیه شیرخشک و وسایل نوزادان به ما کمک کردند.
وی اظهار داشت: برای درمان عروسم مشکل داریم و مجبور هستم، بعد از اتمام فصل کشاورزی و قرارداد اجاره زمین، زمین کشاورزی که تنها منبع درآمد خانواده هست را فروخته و خرج هزینه‌های بیمارستان کنم.
بیات گفت: از شما خواهش می‌کنم که مشکلات ما را به گوش مسئولان برسانید تا کمک کنند و نگذارند که مادر این سه طفل معصوم از دست برود.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.