وقتی گلاره عباسی با ماشینش خودروی صفر مهران مدیری را له کرد

تاریخ انتشار: ۹ July 2016 | 1:30 pm

تصادف گلاره عباسی با اتومبیل صفر مهران مدیری!!

در برنامه شب گذشته دورهمی گلاره عباسی مهمان مهران مدیری بود و خاطرات جالبی از تصادف با مهران مدیری و همچنین نحوه آشنا شدن با همسرش را بیان کرد.

ازدواج گلاره عباسی و همسرش سنتی بود

مجموعه برنامه تلویزیونی «دورهمی»، شب گذشته در حالی به روی آنتن شبکه تلویزیونی نسیم رفت که مهران مدیری مجری «دورهمی»، با محوریت تعطیلات، میزبان گلاره عباسی، آتیلا حجازی و گروه آوازی ایران شد.

در ابتدای برنامه مدیری با اشاره به موضوع تعطیلات، از عشق دوران کودکی درخصوص تعطیلات و علاقه مردم ایران به تعطیلات و روزهای قرمز تقویم گفت و در ادامه میزبان اولین مهمان خود گلاره عباسی بازیگر سریال شبکه خانگی «شهرزاد» شد.

گلاره عباسی پس از سلام و احوالپرسی با بینندگان و همچنین تماشاگران حاضر در استودیو، از فضای آرام در خانواده و رسیدن به دهه سی سالگی خود اشاره کرد و درخصوص بحران سی سالگی خانم ها گفت: بحران سنی و یا سی سالگی به شرایط زندگی آدم ها بستگی دارد، درواقع من این بحران را در دهه بیست تجربه کردم، تجربه ای که من وارد دانشگاه شدم. بازیگری را شروع کردم و به صورت حرفه ای وارد دنیای هنر شدم. دهه بیست برای من شلوغ تر از دهه ۳۰ زندگی است و در سی سالگی آرامتر و آرامش بیشتری دارم.

وی ادامه داد: در سن ۲۵ سالگی شرایط زندگی‌ام متفاوت تر شد و به طور جدی وارد عرصه کار شدم و در اولین تجربه هایم در کنار خانم مرضیه برومند دستیار برنامه ریزی بودم و تمام تلاشم را می کردم که مسئولیت پذیر باشم و این را از خانم برومند یاد گرفتم.

مجری برنامه تلویزیونی «دورهمی» در ادامه گفته های گلاره عباسی از مرضیه برومند، برای حضور در برنامه دعوت کرد و گفت: نمی دانم چرا خانم برومند من را دوست ندارد و هیچ وقت هم دلیل آن را متوجه نشدم، اما من از شما دعوت می‌کنم که به «دورهمی» بیایید و باهم گفتگو کنیم.

در ادامه این صحبت ها، عباسی به بخشش اشاره کرد و درباره بخشش و گذشت از یک نفر عنوان کرد: من برای ورود به بازیگری کلاس ها و آموزشگاه های متفاوتی رفتم و در آخر دوره های آقای امین تارخ را دیدم. اما در میان آموزشگاه آن موسسه ای که اولین روزها را شروع کردم را به خاطر بی رحمی و ظلمی که به هنرجوها کرده است را نمی بخششم، شاید خیلی از دوستان من جایشان از من بالاتر بود و یا وقت خودشان را بی دلیل صرف کردند. احساس می کنم آموزشگاه ها باید کمی دلسوزتر و حساس‌تر باشند.

مدیری این بار هم با آوردن نام امین تارخ این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون را به برنامه «دورهمی» دعوت کرد و از موفقیت های پیاپی این سالهای گلاره عباسی جویا شد.

عباسی توضیح داد: «شهرزاد»، «کیمیا»، «مدینه» و یا «شیار ۱۴۳» از جمله کارهایی بوده که من شانس حضور در آنها را داشتم و تمام مجموعه ها را طبق روال همیشگی انتخاب می کردم و خوشبختانه کار هایم دیده شده است. اما در بین کارهایم که بازی کردم، «اشیا از آنچه که در آیینه می بینید به شما نزدیک تر است» برایم عزیز تر است و خودم خیلی دوستش دارم.

وی در پایان از شرایط ازدواج و نحوه آشنایی خود با همسرم گفت و کاسه نقره یادگاری مشترک خود و همسرش را به موزه «دورهمی» برای مزایده اهدا کرد.

همچنین مهران مدیری یک خاطره ازا روز تصادف با گلاره عباسی در ختم پدر مرحوم شقایق دهقان گفت و اظهار داشت: ختم مرحوم پدر شقایق دهقان بود و من یک ماشین نو خریده بودم و برای اولین بار سوارش می‌شدم. رفتم ختم و برگشتم دیدم ماشین از کمر فرو رفته و در کنار ماشین دیدم یک خانم فقط گریه می کند و معذرت خواهی، واقعا آن اتفاق یک تصادف بود و خاطره جذابی را رقم زد.

در ادامه این برنامه، هم‌خوانی گروه آوازی و حضورشان به روی صحنه به عنوان دومین مهمان‌ها شکل گرفت و علاوه بر اهدای دو آلبوم از مجموعه فعالیتهای خودشان به موزه «دورهمی»، از فعالیت ده ساله خود در ایران و شکل‌گیری گروه و نحوه ورود اعضا به گروه آوازی گفتند و سه قطعه موسیقایی را به اجرا درآوردند.

اما «دورهمی»، شب پر رفت و آمدی را تجربه کرد و به عنوان سومین مهمان به گفتگو با آتیلا حجازی پسر مرحوم ناصر حجازی نشست و از خاطرات دوران فعالیت پدرش در فوتبال ایران و تیم استقلال گفتند.

آتیلا حجازی عنوان کرد: در حال حاضر ایران زندگی نمی‌کنم و این چند روز را در ایران هستم و سه روز آینده پیش خانواده‌ام برمی‌گردم.

همچنین در این سری از برنامه، آتیلا حجازی پسر مرحوم ناصر حجازی، پیراهن بازی پدرش را در سال ۱۳۶۵ به موزه «دورهمی» برای مزایده و فروش به نفع خیریه اهدا کرد.

گردآوری : گروه فرهنگ و هنر ممتاز نیوز
momtaznew.com/culture
منبع : yjc.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.