وقت آن است که قهرمانی را با مردم جشن بگیریم

بنا بر گزارش ایرنا ، کاسیاس پس از به زمین نشستن هواپیمایی که آنها را از ‘کی‌ یف’ به مادرید آورد در مصاحبه با شبکه تلویزیون ملی‌ اسپانیا گفت :ما بسیار خوشحال و خشنودیم که به این موفقیت دست یافتیم زیرا تمدید قهرمانی سخت و دشوار بود و با این حال قادر به پیروزی شدیم .

وی افزود :بسیار خوشحالیم زیرا این قهرمانی مزه مخصوصی دارد و همه از این پیروزی لذت بردند .

دروازه بان و کاپیتان تیم ملی‌ اسپانیا ادامه داد :امیدواریم که هوادارانی که امشب در میدان ‘سیبلس’ مادرید قهرمانی را با آنها جشن می‌ گیریم ، از بازی دیشب لذت تمام را برده باشند زیرا وقتی‌ که تیم ملی‌ بازی می‌ کند همیشه جشنی را به دنبال دارد .

‘شابی‌ آلونسو’ دیگر بازیکن تیم ملی‌ نیز در مصاحبه با شبکه تلویزیونی اظهار داشت :من بسیار خوشحال و مشتاق هستم که هر چه زودتر قهرمانی را با مردم جشن بگیرم .

وی در مورد پیروزی قاطعانه بر ایتالیا گفت :من هیچ تعجبی نمی‌ کنم زیرا تیم ملی‌ اسپانیا عملکرد بسیار خوبی‌ داشت و حقش بود که قهرمان شود .

‘سسک فابرگاس’ نیز با ابراز خوشحالی از قهرمانی گفت: همه چیز خوب پیش رفت و ما از عملکرد تیم ملی‌ بسیار خوشحالیم .

وی در مورد لیست بازیکنان برتری که اتحادیه فوتبال اروپا ‘یوفا’ امروز اعلام نمود گفت :این یک افتخار است که تقریبا نیمی از افراد منتخب ، اسپانیایی باشند و با اینکه همه بازیکنان فوق العاده بودند اما باید به تلاش های خود ادامه دهیم .

اروپام **۱۲۳۴**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۱۱۴۵۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.