ولاسکو: توانایی شکست صربستان را داریم

نسبت به بازی مقابل پورتوریکو بهتر بودیم

سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: برای شکست صربستان قهرمان اروپا باید بهتر از بازی با ونزوئلا ظاهر شویم و ایران این اقبال و توانایی را دارد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، “خولیو ولاسکو” در نشست بعد از بازی با ونزوئلا با بیان این مطلب، افزود: امروز نسبت به بازی دیروزمان با پورتوریکو، بهتر بودیم. حملات و دیوار دفاعی ما مشکلی نداشت.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه بازی بعدی ما با صربستان است، گفت: برای برد قهرمان اروپا باید بهتر از این ها بازی کرد. ما هم شانس پیروزی در برابر این تیم را داریم، البته پیش بینی سخت است.

وی تصریح کرد: بعد از باخت به استرالیا نیاز به ۶ امتیاز این دو بازی داشتیم. ما ۶ امتیاز را گرفتیم، اما تیم امروز بهتر از دیروز بود. با اینکه ونزوئلا ضعیف تر بود، اما قبلا پورتوریکو را برده بود.

سرمربی آرژانتینی تیم ملی والیبال با بیان اینکه بازی با صربستان را سخت ترین بازی مسابقه های انتخابی المپیک است ، تاکید کرد: بازی با صربستان خیلی سخت است. باید برای گرفتن ۳ امتیاز یکسری ضعف هایمان بر طرف شود. البته الان فکر می کنم سرویس های تیم عالی شده، حتی اسپک ها هم نسبت به بازی قبل بهتر شده است. اما توپگیری تیم باید قوی شود تا شانس برد داشته باشیم.

ولاسکو درباره بکار نگرفتن سرعتی زن های تیم ایران گفت: دفاع ونزوئلا با سرعتی زن های ما حرکت می کرد. ما هم از سرعتی زن ها برای تک دفاع در گوشه ها استفاده کردیم تا با کار ترکیبی نتیجه بگیریم.

وی درباره معروف پاسور اول تیم ایران گفت: یکی از امتیازهای معروف دادن توپ از بالاست. او می تواند توپ هایی که از بالا رد می شوند را نگهدارد تا به راحتی حریف امتیاز نگیرد.

تیم ملی والیبال کشورمان بامداد امروز پنج شنبه در پنجمین دیدار خود در مسابقات انتخابی المپیک سه بر صفر ونزولا را شکست داد.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.