ولاسکو: دارم لیگ جهانی را احساس می‌کنم/ توقع چنین بردی را نداشتم

به گزارش خبرآنلاین، خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال ایران در مورد پیروزی سه بر صفر شاگردانش مقابل ژاپن گفت: «توقع چنین بردی را نداشتم ولی به کسب این نتیجه امیدوار بودم. چون ما بازی قبلی را سه بر صفر برده بودیم تصور می‌کردم اگر دوباره همان بازی خوب را انجام دهیم اینجا هم می‌توانیم برنده باشیم. این نتیجه آرامش و اعتماد به نفس خوبی را ایجاد کرد برای تیم. الان دارم لیگ جهانی را احساس می‌کنم. ست دوم خیلی سخت بود چون یک سری اشتباهاتی داشتیم که در ست‌های دیگر نداشتیم. فکر می‌کنم کار تیمی ما خیلی خوب بود و تعویض‌هایمان خوب بود و روحیه تیمی خوبی هم داشتیم.»

او در مورد کم شدن سرعت تیم ایران هم گفت: «فکر نمی‌کنم سرعت ما کمتر شده بود. بعضی وقت‌ها در تلویزیون که بازی را می‌بینی به نظر سریع‌تر از آن چیزی می‌آید که نشان داده می‌شود.»

ولاسکو در پاسخ به این سوال که آیا بازی‌های خوب تیم ملی والیبال در لیگ جهانی هم تکرار می‌شود گفت: «من نمی‌توانم بگویم در لیگ جهانی چه خواهیم کرد چون آینده قابل پیش‌بینی نیست ولی خیلی خوشحالیم که بچه‌ها در مسابقات آسیایی نتیجه خوبی گرفته‌اند و می‌توانیم این ذهنیت خوب را داشته باشیم که در آینده هم بازی‌های خوبی ببینیم. امیدوارم نماینده فدراسیون جهانی که آمده بود اینجا شرایط را ببیند، تمام چیزهایی که دید را منتقل کند و باز هم بتوانیم فینال لیگ جهانی را در تهران برگزار کنیم.»

ولاسکو در مورد برنامه‌اش برای بازی بعدی هم گفت: «فکر می‌کنم در این بازی در ست آخر تمرکزمان را از دست دادیم چون در ست دوم با اختلاف زیاد برده بودیم. در سرویس دریافت و اسپک اشتباه زیاد داشتیم. بعضی جاها اشتباهات عجیبی داشتیم که معمولا این اشتباهات را مرتکب نمی‌شدیم ولی در این بازی شدیم. تیم خیلی قوی بازی کرد و توانستیم ست را برگردانیم به نفع خودمان. در بازی بعد ممکن است یک ست را از دست بدهیم و فشار بیاید روی ما ولی برای موفقیت می‌رویم. ما نمی‌خواهیم حتما بازی را ببریم. نکته‌ای که مهم‌تر از همه چیز است این‌که خوب بازی کنیم.»

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.