ولفسبورگ در تدارک کسب اولین برد خانگی

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از ورزش ۳ در تاریخ شنبه ۲۰م آبان ۹۱،

پیکارهای این هفته از رقابت‌های باشگاهی لیگ آلمان فردا شب (یکشنبه) با ۳ دیدار به پایان می‌رسد. ولفسبورگ معروف به «گرگ‌ها» از ابتدای فصل جاری در هیچ‌یک از دیدارهای خانگی‌اش برنده نشده است. این تیم سفید و سبزپوش که اکنون با ۸ امتیاز مالک رده شانزدهم است، در هفته دوم اولین بازی خانگی فصل خود را مقابل هانوفر انجام داده و ۴ بر صفر بازنده شده است.

به گزارش تفسیری فارس،در هفته چهارم در فولکس‌واگن‌آره‌نا یک بر یک برابر گرویتر فورت به تساوی رسید. در هفته ششم ۲ بر صفر در خانه مغلوب ماینس شد. همین نتیجه دو هفته بعد مقابل فرایبورگ تکرار شد و بازهم طعم تلخ شکست را چشید.

این تیم که توسط «لورنس گونتر کوستنر» مربی موقت خود پس از عزل فلیکس ماگات، هدایت می‌شود،‌ اکنون برای کسب اولین برد خانگی پس از گذشت ۱۰ هفته از خود بی‌تابی نشان می‌دهد. البته میزبان در حالی عزم دسترسی به هر ۳ امتیاز را دارد که پذیرای تیمی همچون بایرلورکوزن است که در ۷ بازی اخیر خود نباخته و با ۱۸ امتیاز پس از بایرن‌مونیخ (۲۷ امتیاز)، شالکه (۲۰امتیاز) و اینتراخت فرانکفورت (۲۰ امتیاز)، چهارمین تیم موفق در جدول بوندس‌لیگا است.

در دیداری دیگر اشتوتگارت در خانه به استقبال از هانوفر خواهد شتافت. بورسیامونشن گلادباخ در میهمانی گرویتر فورت شرکت می‌کند.

برنامه مسابقات امروز (شنبه):

بایرن مونیخ – اینتراخت فرانکفورت

شالکه – وردربرمن

فرایبورگ – هامبورگ

آگسبورگ – بورسیادورتمون

فورتونادوسلدورف – هوفن هایم


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.