ولی فقیه حافظ استقلال و آزادی نظام است

۰۷اردیبهشت،

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج گفت: ولی فقیه با پشتیبانی مردم و حمایت آنان، حافظ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.

به گزارش حوزه دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین “محمدرضا تویسرکانی” در همایش فرماندهان و پاسداران سپاه علی بن ابی طالب (ع) که به مناسبت هفته تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی در سپاه در حسینیه ستاد این سپاه برگزار شد، ضمن برشمردن شاخص‌های کسانی که سبب حماسه سوزی می‌شوند، گفت: یک عده از این اشخاص کسانی می باشند که کشور را دچار چالش و آشوب و بحران می‌کنند و دسته دوم کسانی که با سیاه‌نمایی، وضعیت کشور را تیره و تار جلوه می‌دهند.

وی ادامه داد: گروه سوم، کسانی می باشند که در میان مردم ایجاد اختلاف و تفرقه و بدبینی می‌کنند و چهارمین گروه هم اشخاصی می باشند که به دنبال تحمیل فردی بر مردم ایران می باشند. چرا که اگر مقام معظم رهبری می‌فرمایند من یک رای دأرم به طور طبیعی رئیس جمهور هم یک رأی دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج  با بیان اینکه فلسفه اختلافات بعضی از خواص با مقام معظم رهبری در این است که رهبری اجازه تبدیل شدن ریاست جمهوری به دیکتاتوری را نمی‌دهد، گفت: اگر ولی فقیه نبود ایران به یک مصر دیگر تبدیل شده بود که رئیس جمهورش یک پادشاه مستبد بود ولی عنوان رئیس جمهور داشت.

تویسرکانی با اشاره به سخن امام خمینی (ره) که فرمودند تا ولی فقیه در ایران است مردم ایران دیگر سایه هیچ دیکتاتوری را بالای سر خود نخواهند دید، گفت: ولی فقیه با پشتیبانی مردم و حمایت آنان، حافظ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/ش


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.