ونزوئلایی‌ها با دیدن احمدی‌نژاد شعار”زنده باد چاوز، زنده باد ایران” سر دادند

۷فروردین ۱۳،

معاون حقوقی رییس جمهور درخصوص سفر اخیر رییس‌جمهور به کشور ونزوئلا برای شرکت در مراسم یادبود رییس‌جمهوری این کشور، اظهار کرد: مردم ونزوئلا با دیدن رئیس‌جمهور شعار«زنده باد چاوز و زنده باد ایران» سر میدادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خلیج‌فارس از ابوموسی، محمدرضا میر تاج‌الدینی در جمع مردم شهرستان ابوموسی با اشاره به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری به نام سال«حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» افزود: این حماسه‌ها در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی را باید ملت ایران بیافرینند و از آنچه که تاکنون بوده‌ایم باید یک مرحله بالاتر برویم.

میرتاج‌الدینی جان فشانی‌های شهداء در طول جنگ تحمیلی را یادآور شد و تصریح کرد: رزمندگان ما در جنگ، عملیات‌های متعددی را علیه دشمن انجام دادند که بسیار از آنها مانند عملیات آزادسازی خرمشهر حماسه بود.

معاون حقوقی رییس‌جمهور گفت: ملت ایران ۳۴ سال با اقتدار در برابر آمریکا و استکبار ایستاده و امسال باید مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات پیش رو حماسه سیاسی جاویدانی خلق کنند.

وی با اشاره به اینکه قدرت به سه بخش قدرت سخت(قدرت نظامی)، قدرت نیمه‌سخت(مسایل اقتصادی و اطلاعاتی) و قدرت نرم(مسایل فکری و فرهنگی) تقسیم می‌شود، قدرت ایران را از نوع نرم دانست و بیان کرد: در حال حاضر تفکر ایرانی اسلامی در همه جای دنیا ترویج پیدا کرده است.

میرتاج الدینی با اشاره به سفر رئیس جمهور به ونزوئلا و استقبال گرم مردم این کشور از احمدی‌نژاد در این سفر، تصریح کرد: قدرت نرم ایران در ونزوئلا، حیات خلوت آمریکا نفوذ کرده و مردم آنجا با دیدن رئیس‌جمهور شعار زنده با چاوز و زنده باد ایران سر میدادند.

معاون رییس‌جمهور در اجرای قانون اساسی با اشاره به تلاش‌های آمریکا و استکبار جهت جلوگیری از نفوذ ایران در سطح جهان افزود: آمریکا با ارائه و اجرای طرح حمله‌ی صهیونیسم به لبنان می‌خواست خاورمیانه‌ای تازه به وجود آورد که به سبب نفوذ قدرت ایران در منطقه این طرح به شکست انجامید.

وی با بیان این نکته که آمریکا می‌خواهد تفکر لیبرال دموکراسی را در دنیا حاکم کند تا بتواند در مقابل قدرت انقلاب ایران ایستادگی کند، گفت: قدرت نرم آمریکا را سه بخش مختلف سینمای هالیوود، دانشگاه هاروارد و شبکه‌های اجتماعی مدیریت می‌کنند.

این مقام مسئول یکی از دلایل اقتدار قدرت نرم ایران را تلفیق آن با تفکر معنوی دانست و افزود: امید و نقطه اتکال و اتصال مردم ایران قدرت لایزال الهی است که تاکنون توانسته در برابر همه این تهاجمات ایستادگی و مقابله کند.

معاون حقوقی رئیس‌جمهور، ایران را کشوری غنی به لحاظ وجود ذخایر نفت و گاز دانست و اضافه کرد: با یک برنامه‌ریزی قوی می‌توانیم نفت را به دیگر صنایع سودآور تبدیل کنیم و این نکته از تاکیدات مقام معظم رهبری است و دولت‌های آتی نیز باید بر این مبنا برنامه‌ریزی و حرکت کنند.

به گزارش ایسنا، محمدرضا میرتاج‌الدینی به همراه خانواده به منظور استفاده از تعطیلات ایام نوروز به ابوموسی سفر کرده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.