ونزوئلا به عاقبت خوش رابطه با ایران واقف است

۲۱م اسفند ،

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: آنچه که در روابط دوجانبه میان ایران و ونزوئلا در دوران ریاست جمهوری چاوز اتفاق افتاده، این کشور را برای ایجاد یک شرایط نسبتا مناسب از نظر اقتصادی و اجتماعی فراهم کرده و ونزوئلا به عاقبت خوش رابطه با ایران واقف است.

” حسین معین آبادی ” در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به آینده ونزوئلا و روابط ایران با این کشور گفت: دو کشور ایران و ونزوئلا با ایجاد یک کار ساختاری و گسترش روابط اقتصادی در کنار روابط سیاسی، می‌توانند آینده روشنی را برای دو کشور رقم زنند.

وی ادامه داد: با وجود گرایش مخالفین چاوز به آمریکا و غرب، مناسبات اقتصادی میان ایران و ونزوئلا ادامه خواهد داشت چراکه مقامات این کشور به نتیجه چشمگیر رابطه با جمهوری اسلامی ایران پی برده‌اند.

معین آبادی با اشاره به سیاست‌های اجتماعی در ونزوئلا تصریح کرد: آنچه که در روابط دوجانبه میان ایران و ونزوئلا در دوران ریاست جمهوری چاوز اتفاق افتاده، این کشور را برای ایجاد یک شرایط نسبتا مناسب از نظر اقتصادی و اجتماعی فراهم کرده است.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطرنشان کرد: به سبب شرایط دموکراتیک و نسبتا آزادی که چاوز در ونزوئلا ایجاد کرده به نظر می‌رسد شرایط اجتماعی به نفع طرفداران وی برای پیروزی در انتخابات رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.