ونگر: انتقال شاهین به آرسنال دروغ است

  امروز بعضی از رسانه های اسپانیایی اعلام کردند که این بازیکن ۲۳ ساله با قراردادی قرضی و یک ساله راهی لندن خواهد شد و به همین دلیل در تور پیش فصل رئال در پرتغال حضور نداشته است.

اما ونگر بعد از شکست ۲-۰ تیمش مقابل منچسترسیتی در دیداری دوستانه در پکن، با رد این شایعه، آن را کاملا بی اساس دانست.

او در گفتگو با خبرناران گفت:” ما امروز هیچ بازیکنی را به خدمت نگرفتیم. این خبر دروغ است. ما در حال به خدمت گرفتن بازیکنی نیستیم؛ حتی به خرید بازیکن جدید نزدیک هم نشده ایم. هرچند کسی نمی داند در آینده چه رخ می دهد.”

ونگر به تازگی اعلام کرده بود که قصد دارد خریدهای بیشتری انجام دهد و از سانتی کاسورلا، ملی پوش اسپانیایی مالاگا، به عنوان یکی از اهداف او نام برده شده بود.

این در حالی است که بزرگترین سوال در اطراف باشگاه آرسنال در مورد آینده فن پرسی است. سرمربی فرانسوی در این مورد گفت:” ما بهترین مهاجمان مان را همچنان در اختیار داریم و فن پرسی هم یکی از آنهاست.

ما پودولسکی و ژیرو را نیز داریم؛ پس گزینه های زیادی در خط حمله داریم. در حال حاضر باید برای فصل جدید آماده شویم. این مهمتر از وضعیت یک بازیکن است.”

ونگر در مورد دیدار مقابل منچسترسیتی نیز گفت:” بازی شادابی بود و هر دو تیم سعی کردند بازی خودشان را انجام دهند. فکر می کنم ما در نیمه اول کاملا برتر بودیم اما ناگهان ۲-۰ عقب افتادیم.

احساس می کنم با ۵ مدافع، بسیار خوب دفاع کرد و ما بدون حساب گری حمله می کردیم. ما روی ضد حملات اندکی آسیب پذیر بودیم و به همین دلیل دچار مشکل شدیم.

اما مسئله مهم این است که همه در این دیدار فرصت بازی پیدا کردند و ما ۹۰ دقیقه در سطح خوبی بازی کردیم.”


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.