ونگر: دلم اصلا برای دروگبا تنگ نشده است !

نمی دانم که طرفداران چلسی چقدر دلشان برای دروگبا تنگ شده؛ ولی دل ما تنگ نشده. او در تک تک بازیها مقابل آرسنال، آسیب زیادی به ما وارد می کرد. من پارسال..

درآمدهای این تیم درروزهای برگزاری بازی ها در سالی که گذشت ۱۲۰ میلیون یورو بوده و این درحالی است که ارزان ترین بلیط مسابقه شنبه شب این تیم مقابل چلسی در ورزشگاه امیریتس ۷۸ یورو بوده تا این گران قیمت ترین بازی در تاریخ رقابت های لیگ برتر لقب گیرد.

ونگر در صحبت هایی به خبرنگاران گفت:« آمارو ارقام ما خوب است. این آمار رضایت بخش است. ما خیلی خوش شانسیم؛ چون از حمایت خوبی برخورداریم و درآمدهای باشگاه خیلی زیاد است. باید این روند را با راضی نگاه داشتن هوادارانمان ادامه دهیم و از هر نظر به مدیریت اوضاع بپردازیم. ما از پول خرج کردن نمی ترسیم ولی احساس می کنیم که حتی با خرج کردن پول هم نمی توانیم برای خرید برخی بازیکنان مشخص، با بعضی از باشگاه ها رقابت کنیم. پس به همین دلیل می خواهیم پولمان را در مسیر مناسبی خرج کنیم.»

با وجود افزایش درآمدهای آرسنال، سران این تیم در رقابت برای جذب ادن آزارد که در نهایت با قراردادی ۳۲ میلیون پوندی به چلسی پیوست، پا پس کشیدند.

ونگر ادامه داد:«تمام تیم هایی که بودجه زیادی داشتند در بازار نقل و انتقالات به دنبال آزارد بودند . قیمت او در بازار نقل و انتقالات مشخص بود؛ چون مبلغی در قراردادش برای جدایی زودهنگام مشخص بود. من نمی توانم به شما بگویم که چقدر برای جذب او نزدیک شده بودیم ؛ چون نمی دانم که سران چلسی درنهایت برای جذب او چه مبلغی پرداختند.»

آزارد حالا شنبه شب و در بازی آرسنال مقابل چلسی رو در روی توپچی ها قرار خواهد گرفت. دراین بازی حساس دیدیه دروگبا که در بازار تابستانی چلسی را به مقصد باشگاهی چینی ترک کرد، غایب خواهد بود.ونگر با لحن طنزآلودی دراین باره گفت:« نمی دانم که طرفداران چلسی چقدر دلشان برای دروگبا تنگ شده؛ ولی دل ما تنگ نشده. او در تک تک بازیها مقابل آرسنال، آسیب زیادی به ما وارد می کرد. من پارسال این را حس کردم که دروگبا فصل متوسطی را در لیگ برترپشت سرمی گذارد ولی در تورنمنت های دیگر (غیراز لیگ برتر) او واقعا تاثیرگذار و سرنوشت ساز بود. او بخش بزرگی از موفقیت های چلسی در جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا را بردوش خود داشت. او کیفیت زیادی دارد و بازیکنی مثال زدنی است. چلسی با رفتن دروگبا با سبک متفاوتی بازی می کند. آنها به جوانگرایی روی آوردند و بازیکنان خیلی جوانی خریداری کرده اند و حالا می توانند تکنیکی تر و خلاقانه تر بازی کنند.»

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۸۷ نفر   |   تاریخ انتشار: جمعه ۷ مهر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , دروگبا, ونگر


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.