ونگر: پشت بازی‌های ملی سیاست وجود دارد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از ورزش ۳ در تاریخ جمعه ۱۹م آبان ۹۱،

به نقل از ساکرنت، آرسنال شنبه ۲ هفته آینده در دربی حساس لندن با تاتنهام روبه‌رو خواهد شد. چند روز پیش از این دیدار، بازی‌های دوستانه ملی برگزار خواند شد که این موضوع آرسن ونگر را به شدت نگران از دست دادن بازیکنانش کرده است.

ونگر در این مورد گفت: پیش از این بارها نگرانی خودم را از برگزاری بازی‌های دوستانه ملی اعلام کرده‌ام ولی خوب، گویا هیچ کس به حرف باشگاه‌ها گوش نمی‌دهد. وقتی که ما بخواهیم شنبه ۲ هفته آینده در ساعت ۱۲:۴۵ دقیقه برابر تاتنهام به میدان برویم، باید در نظر بگیریم که سانتی کازورلا ۳ روز پیش از آن در پاناما و در ترکیب تیم ملی اسپانیا به میدان رفته است. نمی‌توانید از من انتظار داشته باشید که با این موضوع کنار بیایم. نمی‌توانید بگویید که هیچ اختلافی بین باشگاه‌ها و تیم‌های ملی وجود ندارد. تعداد زیادی از بازیکنان آرسنال در دیدارهای ملی حضور پیدا خواهند کرد که این موضوع مرا نگران می‌کند. همواره حضور بازیکنان در دیدارهای ملی برای ما بد یمن بوده و بازیکنان ما آسیب دیده‌اند.

وی افزود: پشت بازی‌های ملی همواره سیاست وجود دارد. دلیل حرفم این است که برای انجام یک بازی دوستانه‌ای که هیچ چیزی پشت آن قرار ندارد، تیم‌ها نباید زحمت مسافرتهای طولانی این‌چنینی را به خود بدهند. دیدارهای دوستانه برای آمادگی هرچه بیشتر جهت حضور در تورنمنت‌ها است نه اینکه تیم‌ها مجبور به انجام مسافرتهای طولانی برای انجام یک بازی دوستانه معمولی باشند. تصور می‌کنم انجام برخی بازی‌های دوستانه برای این است که تعدادی از فدراسیون‌ها بتوانند از بازی‌ تیمشان برابر تیم‌های بزرگ برای خود پولی دست و پا نمایند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.