وودافون اقدام هند برای استفاده از طیف رادیویی GSM و CDMA را غیرقانونی خواند

۱۵ام بهمن ،

 

شرکت مخابراتی Vodafone India با نزدیک شدن به اهداف وزارت مخابرات هند(DoT) نگرانی خود را در مورد دستورالعمل صادر شده برای استفاده از طیف باند مخابراتی GSM و CDMA که به‌زودی عرضه می‌شود ابراز کرد.
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، شرکت Vodafone نامه‌ای به وزیر ارتباطات هند ارسال کرده که در آن اعلام شده است دستورالعمل‌های صادر شده برخلاف قرارداد دوجانبه منعقد شده بین آن‌ها وضع شده است و درنتیجه می‌توان آن را غیرقانونی تلقی کرد..
 
شرکت Vodafone India در نامه خود توضیح داده است که طیف باند مخابراتی ۹۰۰ مگاهرتزی که قرار است به حراج گذاشته شود، شامل طیف باند ویژه‌ای می‌شود که هم‌اکنون در شهرهای بمبئی، دهلی و کلکته مورد استفاده قرار می‌گیرد و به همین سبب نمی‌‌توان آن را به حراج گذاشت.
 
در این نامه تشریح شده است که دستورالعمل‌ها با قیمت‌های ثابت و دلخواهانه برای طیف باند مخابراتی ۹۰۰ و ۱۸۰۰ مگاهرتزی درنظر گرفته شده است و این قیمت‌ها برای شبکه‌های موبایلی بسیار بالاتر از چیزی است که در سطح بین‌المللی درنظر گرفته می‌شود.
 
در نامه شرکت مخابراتی Vodafone اعلام شده است که این دستورالعمل برای اجرای حراج مخابراتی به‌صورت کاملا نادرست دنبال می‌شود و با آنچه آزادی در طیف باند مخابراتی خوانده می‌شود، در تضاد است.

 

ایستنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.