ویاس بواس: پیروزی بر آرسنال روحیه ما را بالا برد

۱۳م اسفند ،

به نقل از ساکرنت، تاتنهام در دیدار هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس با نتیجه ۲ بر یک آرسنال را شکست داد.

گرت بیل ۳۷ و آرن لنن ۳۹ برای تاتنهام و پر مرتساکر ۵۱ برای آرسنال گلزنی کردند. با این نتیجه تاتنهام ۵۴ امتیازی شد و به رده سوم جدول رسید.

آندره ویاس بواس در خصوص این دیدار گفت: نمی‌توانم به خاطر فاصله ۷ امتیازی ایجاد شده با آرسنال از اکنون بگویم که به لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرده‌ایم. سال قبل نیز همین اتفاق افتاد و در نهایت تاتنهام از رسیدن به اروپا باز ماند. چیزی که مطمئن هستم این است که پیروزی برابر آرسنال روحیه تیمی ما را بسیار بالا برده که با استفاده از آن می‌توانیم در دیدارهای آینده عملکرد بسیار بهتری داشته باشیم. امسال با سال قبل تفاوت زیادی دارد زیرا این بار ما در شرایط بسیار بهتری نسبت به آرسنال قرار داریم.

سرمربی پیشین چلسی ادامه داد: باید به این باور برسیم که تیم ما هنوز هم برای رسیدن به اهداف خود باید به سختی تلاش کند. هفته آینده آرسنال باید با منچسترسیتی روبرو شود و ما با لیورپول. برای اینکه در یک دیدار مهم دیگر نتیجه دلخواه‌مان را بگیریم، تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که روی کار خودمان تمرکز کنیم. باید تمامی امتیازهای مورد نیازمان را برای رسیدن به هدفی که داریم جمع آوری کنیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.