ویزای برادران صمیمی آماده نشد

۲۸اردیبهشت،

 محمود و محمد صمیمی قرار بود به مسابقات جهانی پرتاب‌ها در آلمان اعزام شوند اما به دلیل آماده نشدن ویزا از حضور در این رقابت‌ها بازماندند.

به گزارش ایسنا، پیش از این منتفی شدن سفر این دو برادر پرتاب دیسک ایران از سوی سایت فدراسیون دوومیدانی اعلام شده بود اما رشیدیان دبیر فدراسیون عنوان کرده بود که اعزام این ورزشکاران به مسابقات جهانی منتفی نشده و آنها فرصت دارند تا روز پنج‌شنبه هم گرفتن روادید خود را پیگیری کنند.

محمود صمیمی در این‌باره به ایسنا گفت: فدراسیون روز پنج‌شنبه طی تماسی که با ما داشت گفت که به سفارت برویم تا کار ویزایمان درست شود اما زمانی که رفتیم مجددا از ما مدارک خواستند و گفتند که باید بررسی‌هایی صورت بگیرد که احتمال دارد بتوانیم طی یک هفته روادید خود را دریافت کنیم. این در حالی است که مسابقات آلمان ۵-۴ روز دیگر آغاز می‌شود.

وی با بیان این‌که با این شرایط اعزام ما به مسابقات جهانی آلمان منتفی است، افزود: ما برای رفتن به آلمان حدود یک هفته بود که تمریناتمان را سبک کرده بودیم اما متاسقانه چنین شرایطی ایجاد نشد و موقعیت خوبی را از دست دادیم چون این مسابقات از سطح کیفی بالایی برخوردار بود.

صمیمی ادامه داد: من و برادرم تمریناتمان را در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب ادامه می‌دهیم تا در مسابقات لیگ حاضر شویم. شرایط تمرینی خوب است و مشکلی هم نداریم. احتمال دارد که طی یکی دو روز آینده پیش از مسابقات لیگ رکوردگیری داشته باشم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.