ویسی:مسئولیت‌ باخت‌ها با من است

۲۴م دیماه ،

عبدالله ویسی عصر امروز پس از بازی گهر دورود و پیکان که در ورزشگاه تختی این شهرستان با حضور بیش از ۲ هزار تماشاگر لرستانی برگزار شد، گفت: امروز بازی خوبی از دو تیم شاهد بودیم که متأسفانه اشتباهات فردی خط دفاعی ما سبب شد بازی را واگذار کنیم.

به گزارش فارس،وی افزود: با این باخت وضعیت تیم پیکان در جدول بسیار بد شد که امیدواریم در بازی‌های بعدی تیم پیکان با نتایج خوب خود بتواند خود را در جدول رده‌بندی بالا بکشد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان ضمن تقدیر از تماشاگران دورودی یادآور شد: تماشاگران دورودی امروز با تشویق‌های خود ثابت کردند که بی‌دلیل پایتخت فرهنگی فوتبال ایران نیستند.

ویسی خاطرنشان کرد: این تماشاگران امروز به هر دو تیم احترام زیادی گذاشتند و تیم خود را جانانه تشویق کردند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: امروز ما هیچ‌گونه بی‌احترامی از سوی تماشاگران دورودی شاهد نبودیم اما بچه‌های تیم ما خوب کار نکردند و نتیجه را به تیم حریف واگذار کردند.

ویسی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی براینکه با این نتایجی ضعیفی که تیم پیکان کسب کرده آیا شما در این تیم خواهید ماند یا برکنار می‌شود، گفت: من یک مربی حرفه‌ای هستم و هر دستوری که از سوی مسئولان باشگاه گرفته شود با دیده منت قبول می‌کنم و مسئولیت باخت‌های تیم را به گردن می‌گیریم.

دیدار تیم‌های گهر دورود و پیکان در هفته بیست و یکم لیگ برتر عصر امروز در ورزشگاه تختی دورود برگزار شد که در نتیجه این دیدار تیم گهر توانست با ۲ گل مجید باجلان در مقابل پیکان به پیروزی برسد.

‌داوری این مسابقه به عهده قاسم واحدی و کمک‌های وی بهرام کیانی و مهدی سبحانی و داوری چهارم این بازی به عهده پیمان فرخی‌مهر بوده است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.