ویسی:می‌خواهیم رکورد نباختن ملوان را بشکنیم

۲۶ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی برابر ملوان در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: برابر ملوانی بازی خواهیم کرد که روزهای خوبی را سپری می‌کند. ملوانی‌ها خوب بودن سال‌های قبل خود را این روزها iبه رخ حریفان می‌کشند.

وی با بیان اینکه ملوان لیاقت حضور در بالای جدول را دارد ادامه داد: این تیم چهار بازی قبل خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و ما می‌دانیم بازی سختی مقابل آنها در پیش داریم. اما بازیکنانم را از نظر روحی و روانی برای انجام یک بازی تاکتیکی آماده کرده‌ام و می‌خواهیم رکورد چهار هفته نباختن ملوان را بشکنیم.

ویسی با بیان اینکه برای دیدار هفته پانزدهم مصدوم و محرومی نداریم خاطر نشان کرد: پس از بازی با پرسپولیس از سمت خود استعفا کردم. چرا که تمرکزم iبه هم ریخته بود و نتوانسته بودم iبه هدفم دست پیدا کنم.

تیم ما این روزها آرامش خوبی دارد چرا که مجموعه پیکان iبه آینده این تیم امیدوار است و فکر می‌کنم آرامش کنونی ما آرامش پیش از طوفان است.

وی افزود: وقتی که استعفا دادم شرایط خوبی نداشتم و می‌خواستم دست مدیران باشگاه را باز بگذارم اما وقتی که با بزرگ‌تر‌های خودم مشورت کردم متوجه شدم که کارم اشتباه است. آنها iبه من گفتند اگر می‌خواهی مربی بزرگی شوی باید بمانی و از این شکست‌ها درس بگیری و مقاومت کنی.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص شکست تیم ملی برابر ازبکستان خاطر نشان کرد: برد و باخت همیشه بخشی از فوتبال است نباید گفت در بازی رفت خوش‌شانس بودیم که پیروز بودیم و در بازی برگشت با بد‌شناسی نتیجه را واگذار کردیم. اگر شریک تیم ملی هستیم همیشه باید کنار ملی پوشان باشیم.

ویسی ادامه داد: نباید بردهای تیم ملی را iبه نام خود و شکست‌های فوتبال ایران را iبه نام بازیکنان و کادر فنی بنویسیم. iبه خوبی می‌دانم بازیکنان و کادر فنی تیم ملی شجاع می باشند و در بازی‌های آینده شرایط را برای حضور ایران در جام‌جهانی مهیا می‌کنند.

وی در خصوص شانس صعود ایران iبه جام‌جهانی فوتبال تصریح کرد: هنوز معتقدم که تیم ملی صد در صد iبه جام‌جهانی صعود می‌کند حتی اگر ۱۰ درصد هم شانس داشته باشیم باید آن را iبه صد در صد افزایش دهیم.

وی افزود: نباید ناامید شویم و باید با پشتکار iبه تلاش خود ادامه دهیم تا در این راه خدا هم بیشتر iبه ما کمک کند.همچنان معتقدم اگر با عشق iبه شرایط تیم ملی نگاه کنیم می‌توانیم راهی جام جهانی شویم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.