ویسی: بازگشتم به صبا شایعه است

۳ م دیماه ،

 عبدالله‌ ویسی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس در مورد دیدار روز سه‌شنبه با صبای قم، اظهار داشت: بازی با صبا یک دیدار سخت و انتقامی خواهد بود. ما می‌خواهیم سه امتیازی که صبا در بازی رفت از ما گرفت را پس بگیریم. در دور برگشت تیم‌های لیگ برتری تلاش می‌کنند مقابل تیم‌هایی که در بازی رفت بازنده شده‌اند پیروز شوند و ما هم چنین شرایطی داریم.

وی در مورد اینکه صبا اکنون سرمربی جدیدی دارد و گل‌محمدی دیگر سرمربی این تیم نیست، گفت: من کاری به این مسئله ندارم. صبا سه امتیاز از ما گرفته است و می‌خواهیم انتقام آن شکست را بگیریم.

ویسی در مورد شایعه بازگشتش به صبا گفت: من سرمربی پیکان هستم و فقط به موفقیت این تیم فکر می‌کنم. این مسئله هم شایعه است. البته در نیم‌فصل یکی دو تیم به من پیشنهاد سرمربی‌گری دادند که به آنها گفتم که من مربی پیکان هستم.

سرمربی پیکان در مورد خریدهای این تیم در نیم فصل، گفت: بازیکنان خوبی جذب کرده‌ایم اما آنها هنوز در بازی لیگ با ما نبوده‌اند. مسابقه رسمی با آنها نداشته‌ایم.

وی در مورد برکناری مربیان پرتغالی از باشگاه‌های ایران گفت: باشگاه‌ها وقتی می‌بینند به اهدافشان با مربی خود دست پیدا نمی‌کنند دست به تغییر می‌زنند و شاید این مسئله برای من هم پیش بیاید بنابراین در مورد مربیان دیگر نمی‌توانم حرف بزنم آنها همکارانم می باشند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.