ویسی:۱۴ بازی خانگی دردور رفت نگرانم کرده است

 عبدالله ویسی در مورد قرعه کشی لیگ برتر و بازی با صبا تیم سابقش در هفته اول لیگ، گفت: «بازی‌های اول همیشه حساس هستند و از آنجایی که ما با صبا بازی داریم این حساسیت کمی بیشتر می‌شود. تقدیر این بوده که در هفته اول به قم برویم. نگرانی ندارم و مطمئنم مردم قم با من برخورد بدی نخواهند داشت زیرا ۲ سال خوب را در این استان سپری کردم. هواداران صبا و تمام مردم قم همیشه با من رفتار خوبی داشتند.»

 وی ادامه داد: «با ۱۲ مدیرعامل در فوتبال کار کرده‌ام که با تمام آنها رفت و آمد خانوادگی دارم. در فولاد، سپاهان، راه آهن و… بوده‌ام و تمام هواداران آنها با من برخورد محبت آمیزی دارند و همیشه با گل از من استقبال کرده‌اند. مسئله‌ای که باعث نگرانی من است این است که در دور رفت ۱۴ هفته در تهران بازی داریم و از تهران خارج نمی‌شویم. با تیم‌هایی مثل استقلال، پرسپولیس، سایپا، راه آهن و… بازی داریم. ظاهرا هیچ‌کس حتی مسئولان سازمان لیگ هم حواس‌شان به این نکته نیست. نمی‌دانم در دور برگشت چه اتفاقی رخ می‌دهد. این مسئله ذهنم را به خودش مشغول کرده است.»

 ویسی در مورد احتمال حذف مسابقات جام حذفی اظهار داشت: «با هر اتفاقی که به صلاح تیم ملی است موافقم هرچند برخی تیم‌های لیگ‌های دسته اول و دوم برای جام حذفی انگیزه زیادی دارند ولی باید مصالح تیم ملی را در نظر گرفت.»


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.