ویلانوا: در بارسلونا احساس آرامش ندارم

۰۷م آذر ،

 ویلانوا گفت: به نظر من چیزی به نام آرامش در این باشگاه(بارسلونا) همانند سایر باشگاههای صاحب نام فوتبال جهان وجود ندارد. شاید شما در ظاهر آرام باشید اما در باطن هرگز نمی توانید آرام باشید.اگر شما در یک یا دو مسابقه بازنده شوید آنگاه انتقادها آغاز می شود و پایانی برای آنها وجود ندارد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، وی دربارهٔ رکورد گلزنی لئونل مسی مهاجم آرژانتینی تیمش گفت:او شانس ثبت رکوردی جدید را دارد.اما به نظر من اگر یک بازیکن تنها به خاطر ثبت رکورد گلزنی برای تیمش بازی کند این وضعیت برای تیم خوب نیست.به نظر من بازیکن باید برای کمک به تیم گلزنی کند و اگر او ثبت رکورد گلزنی باشد آنگاه او تنها به فکر حرکات فردی خواهد بود و شانس پاس دادن به سایر هم تیمی هایش برای گلزنی را از بین می برد و در کل به تیم ضربه می زند.

سرمربی بارسلونا پیرامون بازی آتی تیمش در برابر آتلتیکو بیلبائو در رقابتهای لالیگا گفت:من در حال حاضر به تمرینات تیم می اندیشم و این دیدار پنج روز دیگر برگزار می شود و مسابقه برابر آلاوز در جام حذفی که روز چهارشنبه برگزار می شود برایم از اهمیت بیشتری برخوردار است و پس از این دیدار به فکر مسابقه با آتلتیک بیلبائو خواهم بود.

 

 

 


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.