ویلانووا: بازی مقابل کوردوبا بسیار سخت‌ است

۲۲م آذر ،

     تیتو ویلانووا یک بار دیگر پیش از دیدار امشب تیمش مقابل کوردوبا در مرحله یک‌هشتم رقابت‌های کوپا‌دل‌ری به تمجید از لیونل مسی پرداخت و گفت: مسی به عنوان یک بزرگسال همان کارهایی را ادامه می‌دهد که در جوانی انجام می‌داد. این تفاوت وی با سایر بازیکنان است. او بسیار خوب بود و لازم نیست حتما مربی باشید تا به این مسئله پی ببرید. واقعا از تماشای بازی او چه در جوانی و چه حالا لذت می‌برم.

سرمربی بارسلونا بر این باور است که ستاره آرژانتینی تیمش یک اسطوره است و افزود: با کارهایی که مسی انجام داده و آینده‌ای که پیش رو دارد بدون تردید یکی از بزرگان دنیای فوتبال است.

به گزارش فارس، ویلانووا در خصوص بازی امشب تیمش مقابل کوردوبا خاطرنشان کرد: بازی مقابل این تیم بسیار سخت‌تر از آن است که به نظر می‌رسد. اخیرا دیده‌ایم که بازی مقابل تیم‌های دسته دومی سخت شده است. کوردوبا، وایادولید را از دور رقابت‌ها حذف کرد. بازی سختی خواهیم داشت زیرا هوادارانمان فکر می‌کنند ما از پیش برنده‌ایم. ترجیح می‌دادم با یک تیم دسته اولی بازی می‌کردیم. این یک بازی مرگ و زندگی برای کوردوبا خواهد بود آنها به این بازی به چشم فینال لیگ قهرمانان نگاه می‌کنند.

وی در خصوص وضعیت ویا تأکید کرد: چیزی از او نخواسته‌ام. بازیکنی با توانایی‌های او دوست دارد در تمام مسابقات به میدان برود؛ اما همه ما می‌دانیم که او در حال بازگشت از مصدومیت است. او بی‌فعالیت نبوده و در چند بازی به میدان رفته است.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.