ویلانووا: داوید ویا عالی بود

تیتو ویلانووا پس از پیوزی ۳ بر ۲ مقابل سویا از عملکرد داوید ویا تمجید کرد.

فارس –  سرمربی بارسلونا با تمجید از داوید ویا که گل برتری تیمش را مقابل سویا به ثمر رساند، اعلام کرد که او نمی‌توانست بهتر از این کار کند.
  
تیتو ویلانووا پس از پیوزی ۳ بر ۲ مقابل سویا از عملکرد داوید ویا تمجید کرد.

آلوارو نگردو و تروخوسکی برای سویا گلزنی کردند تا این تیم با نتیجه ۲ بر صفر پیش افتد، اما در ادامه سسک فابرگاس ۲ بار برای بارسا گلزنی کرد تا بازی به تساوی کشیده شود و داوید ویا در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده نیمه دوم گل برتری کاتالان‌ها را وارد دروازه میزبان کرد.

ویلانووا در این باره اظهار داشت: ویا واقعا برای تیم حیاتی است. او مهارت زیادی در به ثمر رساندن چنین گل‌هایی دارد. به همین دلیل او را در میانه خط حمله به کار گرفتم.

وی افزود: تنها یک ماه از بهبودی ویا می‌گذرد و نمی‌توانست بهتر از این کار کند. در این بازی مشخص شد که سیستم ۳-۴-۳  نشان داد برای گلزنی ویا بسیار کارآمد است.

ویلانووا خاطرنشان کرد: سسک دوندگی بسیار زیادی داشت و بازی سطح بالایی را به نمایش گذاشت. ویا همیشه چنان انگیزه‌ای دارد که من برای روحیه دادن به تیم و پیروزی از آن استفاده می‌کنم. او نشان داد که هر روز بهتر و بهتر می‌شود.

سرمربی آبی و اناری‌ها ادامه داد: لیگ بسیار قدرتمندی است و همیشه بهتر است که نسبت به رئال مادرید امتیازات بیشتری داشته باشید. با این وجود هنوز بازی‌های زیادی باقی مانده است و تله‌های زیادی در سر راه ما و آنها وجود دارد.

بارسلونا در ۶ هفته اول لالیگا با کسب ۶ پیروزی و ۱۸ امتیاز صدرنشین رقابت‌های لالیگا است.

برای خواندن سایر خبرهای ورزشی کلیک کنید


عصر ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.