ویلانووا: مسی رکورد می زند و زیباست

۲۲ آبان ،

  تیتو در مورد بحث‌هایی که بعد از بازی مقابل سلتیک در مورد لزوم وجود پلن بی (نقشه ثانویه) برای تیمش به وجود آمده بود گفت: «ما نیازی به پلن بی نداریم. بارسا با فلسفه فوتبالی همیشگی‌اش بازی می‌کند و ما یک پلن آ داریم؛ ولی در داخل این پلن آ، چندین پلن بی … داریم.»

 به گزارش تفسیری گل، سرمربی جوان کاتالان‌ها در ادامه در مورد کریستین تیو، بازیکنی که در لیست تیم بی بارسا برای این فصل قرار دارد و در این دیدار باز هم برای بارسا گلزنی کرد گفت: «تیو بازی بسیار خوبی انجام داد. ما می‎‌دانستیم که او چه توانایی‌هایی دارد ولی او از لحاظ دفاعی نیز پیشرفت چشمگیری داشته است. او روز به روز به بازیکن کاملتری تبدیل می‌شود.»

 لیونل مسی در دیدار مقابل مایورکا توانست با زدن دو گل دیگر به رکورد ۷۶ گل زده در سال ۲۰۱۲ دست پیدا کند و رکورد ۷۵ گل پله، اسطوره برزیلی را پشت سر گذاشت. سرمربی بارسا در این باره گفت: «مسی به طور مداوم در حال شکستن رکوردهای مختلف است. جدا از تعداد زیاد گلهایی که او به ثمر می‌رساند، اکثر گلهای او بسیار زیبا و خارق‌العاده‌اند.»

 ویلانووا در پایان در مورد پیکه نیز صحبت کرد: «بازگشت پیکه خبر بسیار خوبی برای تیم بود. او یک شب بدون اشتباه را سپری کرد.»


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.