ویلای ۳۱ میلیاردی در تهران

ویلای ۳۱ میلیاردی در تهران

زندگی در ارتفاع همواره برای انسان‌ها جالب بوده است به همین دلیل بشر در طول تاریخ در صدد پیدا‌کردن راهی برای رسیدن به ارتفاع‌های بالا برآمده است.

ممتازنیوز: زندگی در ارتفاع همواره برای انسان‌ها جالب بوده است به همین دلیل بشر در طول تاریخ در صدد پیدا‌کردن راهی برای رسیدن به ارتفاع‌های بالا برآمده است.

یکی از این راه‌ها برج نشینی است به طوری که درسال‌های اخیر سرمایه‌گذاران بخش مسکن اقدام به ساخت برج‌های بلند مرتبه‌ای کردند که در نوک آنها پنت‌هاوس‌هایی زیبا و مجلل طراحی شده است که اقامت در آنها وصف‌ناپذیر است.

برج‌هایی که بهترین امکانات را در اختیار ساکنانش قرار می‌دهد امکاناتی که با بهترین و مجلل‌ترین هتل‌ها برابری می‌کند و شاید بالاتر هم باشد به هرحال این برج‌های شیک فقط برای کسانی طراحی شده است که کمترین دغدغه مالی ندارند و از سرمایه‌های کلان و غیر‌قابل توصیف برخوردارند.

روما رزیدنس

این مجتمع در زمینی با مساحتی بالغ بر ۷۰۰۰ مترمربع در خیابان کامرانیه شمالی قرار دارد.

این مجتمع با ۴۷۰۰۰ مترمربع زیربنا شامل ۳۲۰۰۰ مترمربع مساحت مفید واحدهای مسکونی، ۱۰۰۰ مترمربع واحدهای تجاری و ۱۴۰۰۰ مترمربع فضاهای تفریحی و مشاعات است.

روما رزیدنس شامل ۶۵ واحد مسکونی در ۱۵طبقه است که محیط تمامی طبقات مسکونی به صورت چلیپا طراحی شده تا تمام واحدها از نور مناسب برخوردار شوند.

همچنین شیب طبیعی زمین پروژه روما کمک شایانی به چشم‌انداز واحدها کرده است. به این صورت که حتی طبقه اول ساختمان نیز از چشم‌انداز بی‌نظیر برخوردار است.

برج روما رزیدنس دارای سه طبقه زیرزمین و یک طبقه همکف با محیطی مستطیل شکل است که دربرگیرنده تمامی پارکینگ‌ها، فضاهای تاسیساتی، لابی، مکان‌های تفریحی، سالن اجتماعات، بلوک‌های تجاری و سایر مشاعات و دارای سینمای سه‌بعدی است.

پنت‌هاوس ۱۴۰۰متری به صورت دوبلکس در طبقات ۱۴ و ۱۵ قرار گرفته که در طبقه چهاردهم Master Bedroom، یک سوئیت مستقل با در مجزا، آشپزخانه، سالن غذاخوری، TV Room و فضای سبز قرار گرفته است. چهار اتاق خواب دیگر همراه سایر فضای پذیرایی، در طبقه ۱۵ جانمایی شده است.

همچنین در پنت‌هاوس‌های ۹۲۶متری، پنج اتاق‌خواب، سالن غذاخوری و دو سالن پذیرایی پیش‌بینی شده است.

برای رفاه حال ساکنان پنت‌هاوس‌ها، آسانسورهای اختصاصی در نظر گرفته شده است.
می‌گویند سازه این ساختمان در برابر زلزله تا ۸٫۶ ریشتر مقاوم است این ساختمان به سیستم شست‌وشوی نما و پنجره مجهز است. قیمت فروش و اجاره این برج نیز همانند برج چناران پارک است.

مجتمع چناران

مجتمع چناران پارک یکی از مجلل‌ترین برج‌های تهران است که به ادعای سازندگانش که در سایت مجتمع نوشته‌اند: ما مجتمعی لوکس و تمام‌عیار بنا کردیم.

این مجتمع بهترین امکانات از قبیل سیستم امنیتی پیشرفته، لابی بسیار مجلل، خدمات سرو غذا، سالن‌های ورزشی با بهترین امکانات، فضای مشجر و بهترین چشم‌انداز را دارد.

در مجتمع چناران پارک رزیدنس چیزی غیرقابل تصور را طراحی و مهندسی کرده‌ایم که بالا‌ترین انتظارات ساکنان را برآورده سازد.

مجتمع در زمینی به وسعت حدود ۸۰۰۰ متر‌مربع در الهیه با تنوع متراژ آپارتمان‌ها از ۲۶۰ الی ۵۵۰ مترمربع احداث شده است که فضایی بیش از ۵۰۰۰ مترمربع محوطه و فضای سبز در اطراف برج شامل محیط‌های جذاب، آب‌نما و آبشار‌های زیبا و نیز جاده تندرستی و پیست دوچرخه‌سواری است.

در این سایت آمده است: یک ساختمان مدرن با استفاده از آخرین تکنولوژی ساخت روز دنیا و نیز آرامش فضای سبز محوطه، شما را به یک فضای گرم و کلاسیک داخلی دعوت می‌کند. جایی که از ورودی و لابی واژه لوکس احساس می‌شود و شما لوکس‌ترین و زیباترین معماری همگون را همراه با بهترین کیفیت مصالح در آپارتمان‌ها مشاهده می‌کنید.

دانیال تیموری که در امر خرید و فروش این‌گونه آپارتمان‌ها فعالیت می‌کند در مورد قیمت این برج می‌گوید: حداقل قیمتی که برای واحد‌های این برج می‌توان گفت رقم متری ۱۵ میلیون تومان است که به بالای متری ۳۰ میلیون تومان هم می‌رسد که رقم آخر در مورد پنت‌هاوس‌هایی است که درنوک برج و طبقات بالایی قرار دارند.

وی در مورد امکانات برج می‌افزاید: لابی بزرگ و مجلل، مشاعات بی‌نظیر، استفاده از بهترین مصالح ساختمانی نظیر شیر‌آلاتی که روی آن آب‌طلا کار شده است همراه امکاناتی چون کیترینگ، کارواش ماشین، خشکشویی، رستوران و سالن ورزشی از امکانات این برج است.

وی همچنین به سیستم ورود و خروج از این ساختمان اشاره می‌کند و می‌گوید: این ساختمان از گارد ویژه‌ای برخوردار است که ورود و خروج از آن براحتی امکان‌پذیر نیست. درهای ورودی به شکلی که امروزه همه درها دارای ریموت هستند نیست، بلکه درها با شماره پلاک هر ماشین به صورت دیجیتال باز می‌شود و دیگر احتیاج به ریموت نیست.

تیموری در مورد اجاره واحد‌های این برج اضافه می‌کند: یک واحد ۳۵۰ متری حدود ۷۰۰ الی ۸۰۰ میلیون تومان رهن کامل اجاره داده می‌شود، البته برخی واحدها تا یک میلیارد تومان هم اجاره رفته است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا این واحدها همیشه مشتری خود را دارند می‌گوید: همیشه مشتری خریدار خانه‌های لوکس وجود دارد این در حالی است چنین واحدهایی برای اجاره کم است ووقتی موردی پیدا می‌شود بلافاصله اجاره می‌رود.

ویلای ۳۱ میلیاردی

تابستان امسال یک خانه ویلایی در جردن در شمال تهران رکورد گران‌ترین ملک مسکونی تهران را در اختیار خود قرار داد.این خانه‌ ویلایی، مساحتی بیش از هزار مترمربع زیربنا دارد.
به گزارش سامانه مجازی معاملات مسکن، مالک آن به دلیل موقعیت ملک، قیمت پیشنهادی فروش را ۱۲ برابر میانگین قیمت مسکن در تهران تعیین کرده است.

قیمت پیشنهادی برای فروش این خانه ویلایی مترمربعی ۲۵ میلیون تومان تعیین شده که قیمت کل آن ۳۱ میلیارد و ۲۷۵ میلیون تومان برآورد می‌شود.

مالک این خانه اعلام کرده است: ملک دارای دو اتاق خواب و یک خط تلفن است و در عین حال عمر بنای ساختمان بیست و پنج ساله است. زمین این ملک ۱۲۵۱ مترمربع مساحت دارد و طول بر آن نیز ۴۰ متر است.

ظاهرا مالک این بنا، قیمت فروش را بر حسب ارزش زمین اعلام کرده به این معنی که عملا بنای ساختمان آن قابل سرمایه‌گذاری نیست.

جستجو در این بخش از واحدهای فروشی نشان می‌دهد که فایل‌ها اغلب به واحدهای قدیمی، اما بازسازی شده در نقاط شمالی شهر اختصاص پیدا کرده‌اند که به دلیل سن بالا قیمت پیشنهادی برای آنها از سوی مالک تنها با در نظر گرفتن قیمت زمین ارائه شده است.

به عنوان مثال ویلایی ۶۳۰ متری در فرمانیه با عمری بیش از ۲۵ سال، مترمربعی ۱۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است، اما مالک در توضیحات ملک خود مزایایی را برای آن برشمرده است که گذر ۱۷ متری، دوبلکس بودن و انجام عملیات بازسازی ویلا از جمله آنها است.

علاوه بر این مالک این ویلا در توضیحات ارائه شده برای ملک خود آورده که این ویلا گرچه قابل سکونت است، اما در قیمت‌گذاری آن تنها قیمت زمین ویلا لحاظ شده است.

ویلای دیگری در خیابان ملاصدرا که بیش از ۷۰۰ مترمربع مساحت دارد متری ۱۳‌میلیون تومان برای فروش پیشنهاد شده است.

این واحد نیز بیش از ۲۵ سال عمر دارد و قیمت زمین آن به تنهایی لحاظ شده است. در فروش خانه‌های ویلایی معمولا قیمت کل عبارت است از مجموع قیمت زمین و قیمت بنا. اما در ویلاهای قدیمی برخی مالکان از قیمت‌گذاری بنا صرف نظر و فقط قیمت زمین را لحاظ می‌کنند.

برترین ها

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.