ویژه برنامه امام جواد (ع)از رادیو معارف پخش می شود

خبرگزاری آریا-  ویژه برنامه «نهمین طلوع» به مناسبت سالروز میلاد خجسته حضرت امام جواد علیه السلام از رادیو معارف پخش می‌شود.
به گزارش خبر گزاری آریا به نقل از مرکز خبر حوزه، همزمان با سالروز میلاد خجسته حضرت امام محمد بن علی التقی الجواد علیه السلام و  در راستای آشنا سازی نسل جوان با زندگی این امام همام، گروه فقه و سیره رادیو معارف اقدام به تهیه ویژه برنامه «نهمین طلوع» نموده است.
محور اصلی این ویژه برنامه امامت حضرت جواد الائمه علیه السلام در سنین کودکی و نوجوانی است که با تأکید بر مصداق‌های قرآنی همچون نبوت حضرت عیسی و حضرت یحیی علیهما السلام در مورد امامت نهمین خورشید ولایت بحث خواهد شد. همچنین در این ویژه برنامه، با اشاره به آثار و برکات وجودی این امام نوجوان از قبیل زمینه‌سازی برای امامت حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه و اثبات علم الهی ائمه اطهار با توجه به وسعت علم امام در خردسالی، حضرت امام جواد علیه السلام به عنوان الگویی برای جوانان جامعه معرفی خواهد شد.
بر اساس اعلام روابط عمومی رادیو معارف: ویژه برنامه «نهمین طلوع» ، جمعه ۱۲ خرداد ۹۱ همزمان با سالروز ولادت حضرت جواد الائمه علیه السلام ساعت ۱۱:۱۵ از شبکه رادیویی معارف پخش خواهد شد.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.