ویژه برنامه های رادیو معارف در ایام ارتحال امام خمینی(ره)

سه شنبه ۹ خرداد – ۰۲:۱۶:۲۰ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا-  مدیر گروه خبر و برنامه‌های سیاسی رادیو معارف با اشاره به اهمیت تبیین اندیشه‌های ناب حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، از تدارک سه ویژه برنامه برای ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل ازمرکز خبر حوزه، احمد عارفخانی با اعلام این خبر گفت: به مناسبت سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برنامه «یاد یار» به صورت زنده از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۳ روز ۱۴ خرداد تدارک دیده شده است که در این برنامه سخنان مقام معظم رهبری از حرم حضرت امام (ره) به صورت زنده برای مخاطبان فهیم رادیو معارف پخش خواهد شد.
وی افزود: در این برنامه به موضوعاتی مانند ساده زیستی و صیانت از بیت المال، تاکید بر خودباوری و خودکفایی با موضوع اعتماد به نفس اجتماعی، قانون گرایی و بی اعتمادی به دشمن و رفتار فعالانه در مقابل رفتار منفعلانه از دیدگاه امام راحل پرداخته خواهد شد.
عارفخانی همچنین از ویژه برنامه «امین امام» با موضوع دوراندیشی مقام معظم رهبری در مباحث مختلف داخلی و خارجی و شجاعت ایشان در قالب موضوعاتی مانند بصیرت، توکل و شکست ناپذیری در مقابل دشمنان خبر داد و افزود این برنامه ۱۵ و ۱۶ خرداد از ساعت ۸:۴۰ به صورت تولیدی پخش خواهد شد.
براساس اعلام رادیو معارف، وی در پایان با اشاره به تقارن یوم الله ۱۵ خرداد با روز خجسته میلاد با سعادت امیر مومنان حضرت علی (ع)، گفت: به همین مناسبت ویژه‌برنامه « نیمه خرداد» با موضوع بررسی نقش محوری روحانیت و مراجع معظم تقلید در هدایت افکار عمومی و نیز دستاوردهای قیام پانزدهم خرداد برای پخش آماده شده و در ساعت ۱۱:۱۵ روز پانزدهم خرداد, روی آنتن خواهد رفت.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۲۹۱۴۱۶۲۰۵۱۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.