ویژه برنامه های ماه محرم در شبکه جهانی “جام جم”

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

شبکه جهانی “جام جم” iبه منظور بزرگداشت حماسه حسینی در ایام محرم برنامه های ویژه ای را تهیه و تولید کرده است.

به گزارش تفسیری باشگاه خبرنگاران ؛ با فرا رسیدن ماه محرم ماه عزای حسینی شبکه های مختلف سیما در نظر دارند تا برنامه هایی که متناسب با حال و هوای این روزها می باشند را iبه روی آنتن ببرند.
در این میان iبه منظور بزرگداشت حماسه حسینی در ایام محرم برنامه های ویژه ای در شبکه جهانی جام جم تهیه ، تولید و پخش می شود.
براساس این گزارش تفسیری؛ برنامه های گروه معارف و اندیشه دینی این شبکه iبه مناسبت ایام  محرم و سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) iبه شرح زیر اعلام شده است:

“حسینیه”
“حسینیه” ویژه برنامه تولیدی گروه معارف و اندیشه دینی در محرم سال جاری است که از شب اول تا دوازدهم محرم در باکس شبانه iبه مدت ۴۵ دقیقه از هر سه کانال شبکه جهانی جام جم پخش می شود در حسینیه که محس رنگینی تهیه کنندگی آن را iبه عهده دارد سید کمال میر هاشم مجری برنامه است و محمدرضا طاهری، محمود کریمی و سعید حدادیان از مداحان اهل بیت (ع) در این برنامه نوحه سرایی می کنند.

“معراج عشق”
ویژه برنامه تاسوعا و عاشورای حسینی با عنوان “معراج عشق” در ۶ نوبت در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی iبه بررسی اتفاق کربلا می پردازد.
همچنین؛  مهدی حسن زاده تهیه کننده برنامه، سید رضا نواب و مجید یراق بافان مجریان و دکتر شجاعی کارشناس برنامه است.
در این برنامه نیز گزارش تفسیری هایی از برپایی مجالس عزاداری داخل و خارج کشور پخش می شود.

“روشنا”
“روشنا” برنامه اذانگاهی iبه تهیه کنندگی مهدی حسین زاده است که در ایام محرم روزانه ۵۰ دقیقه iبه طور زنده و با  اجرای مجید یراق بافان، سید رضا نواب و مونا انصاری فر و حضور حجج الاسلام و آقایان کازرونی، میر لوحی، علاءالدینی، رنجبر، دکتر میرباقری و خانم ها دکتر سلیمانی و خالقی خوانساری iبه عنوان کارشناس پخش می شود.
همچنین؛ وله‌، مداحی، گزارش تفسیری از عزاداری ها از دیگر بخش های این برنامه است.

“ستارگان عشق”
برنامه “ستارگان عشق” در قالب ۷ برنامه ۱۵ دقیقه ای در مورد زندگی نامه شهداست که در آ‌ن مصاحبه با خانواده و آشنایان شهدا iبه صورت مستند و گزارش تفسیریی پخش می شود./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.