ویژگی های پسرانه “فریبا” برایم قابل توجه بود/ سعید آقاخانی، زندگی در کارش جریان دارد

۲۱ آبان ،

تفاوت این نقش با کارهای پیشی ام و همچنین ویژگی های پسرانه و مردانه “فریبا” برایم قابل توجه بود.

شقایق دهقان، بازیگر سریال “دزد و پلیس” در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ در خصوص پذیرش برای ایفای نقش در این مجموعه، گفت: به خاطر آشنایی و تجربه پیشی ام در کار با این گروه و همچنین وجود همسرم به عنوان نویسنده این اثر برای این نقش انتخاب شدم.
وی افزود: تفاوت این نقش را با دیگر کاراکترهای پیشی ام در آثار قبل دوست داشتم و ویژگی های پسرانه و مردانه این نقش برایم قابل توجه بود و دلم می خواست آن را امتحان کنم.
دهقان اظهار داشت: دو سال پیش در سریال “زن بابا” با سعید آقاخانی کار کرده بودم واین دومین تجربه کاری من با وی بود و خوشحالم که دوباره با آقاخانی همکاری داشتم.
وی تعریف خود را از سعید آقاخانی اینگونه عنوان کرد: کارگردانی که سعی می کند همه مدت، زندگی در کارش جریان داشته باشد.
دهقان اظهار داشت: همه سعی بازیگران و کارگردان این بود که مقید و وفادار به متن باشد و به نظر من برگ برنده این سریال، احترام همه عوامل به متن بود.
وی در خصوص استقبال مخاطبان از یک اثر، خاطرنشان کرد: بیننده در صورت ملاحظه آشفتگی و بی نظمی در کار با بیان اینکه کار روی خط مستقیم و درستی حرکت نمی کند از تماشای اثر منصرف می شود، چون با اذیت شدن دچار سردرگمی و بی نظمی می شود اما در صورتی که یک اثر با برنامه ریزی وفیلم نامه درست آغاز به کار کند، مخاطب بدلیل وجود نظم در کار به فیلم جذب می شود./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.