ویسی:کروش را نکوبید،او عبدالله ویسی که نیست!/ میثاقیان اکبر اوتی است نه دل بوسکه

به گزارش خبرآنلاین؛استفاده کردن از شرایط میزبانی.این فاکتور مهمی است که ویسی می خواهد در بازی با آلومینیوم از آن استفاده کند.البته سرمربی پیکان برای این کارش هم دلیل دارد و می گوید:«به خاطر اینکه آنها دفاعی بازی می کنند ما باید این تیم را شکست دهیم.استفاده کردن از شرایط میزبانی باید کاملا به نفع ما تمام شود.»
عبدالله ویسی که در کنفرانس خبری پیش از بازی با آلومینیوم هرمزگان حرف می زد ادامه داد:« از تعداد گلهای خورده آلومینیوم کاملا مشخص است که آنها چقدر دفاعی بازی می کنند.این را آمار هم می گوید.شاگردان میثاقیان گل خورده کمی دارند و این به خوبی نشان می دهد که خط دفاعی مستحکمی دارند و البته دفاعی هم بازی می کنند.من هم برای خود میثاقیان و هم برای آلومینیوم احترام زیادی قائلم اما باید این تیم را شکست بدهیم.»
او در پاسخ به این سوال که آیا واقعا به شکست دادن آلومینیوم خوش بین است این واکنش را نشان می دهد:«فوتبال کاملا غیر قابل پیش بینی است.تا قبل از این تیم های شهرستانی با تنی لرزان برابر استقلال و پرسپولیس قرار می‌گرفتند و شکست می‌خوردند ولی حالا این تیم‌ها را شکست می‌دهند. این نشان می‌دهد که همه تیم‌ها در حال رشد هستند.ما هم در بازی با آلومینیوم تمام تلاشمان را می کنیم که برنده از زمین خارج شویم.چون ما پیکان هستیم.»
سرمربی پیکان در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران که پرسیداگر همه تیم‌ها در حال رشد هستند چرا تیم ملی پیشرفت نمی‌کند گفت:«از پس از بازی با اردن تا امروز انتقادهای زیادی علیه تیم ملی صورت گرفته که می‌خواسته‌اند آن را تخریب کنند. ما باید طرفدار تیم ملی باشیم و به تفکر سرمربی احترام بگذاریم. به نظر من کروش همان مربی روز اول نیست و اکنون کمی دست به عصا راه می‌رود. من او را دوست دارم و تمرین‌هایش را از نزدیک دیده‌ام. او باید روح جدیدی به تیم ملی بدهد و انگیزه بازیکنان را بیشتر کند. ما ازبکستان را در کشورش شکست دادیم در حالی که کره با این تیم مساوی کرد. اکنون هم کافی است کره را شکست دهیم تا با این تیم هم‌امتیاز شویم. اکنون بحث بر سر اینکه چرا این بازیکن در تیم ملی نیست یا چرا از آن یکی در پست دیگری استفاده می‌شود، تیشه به ریشه فوتبال زدن است.»
ویسی ادامه حرف هایش را به یکی از مسائلی که در روزهای اخیر شنیده است ربط می دهد.به گفته او،برخی از مربیان گفته‌اند که باید فوتبال را تعطیل کنید.اما واکنش سرمربی پیکان به این شنیده ها:«می‌دانید اگر این کار را بکنید چند میلیون نفر بیکار می‌شوند و چند میلیون طرفدار نمی‌توانند از فوتبال لذت ببرند؟ حتی باید گفت که همان مربی‌ای که دم از تعطیلی فوتبال می‌زند هم بیکار می‌شود. ما چیزی را از دست نداده‌ایم. می‌گویند تا الان لبنان به ما گل نزده بوده که حالا این کار را کرده است. این چه اشکالی دارد؟ اردن هم تاکنون استرالیا را نبرده بود و حالا این کار را کرد. تیم ملی ما اکنون مشکلی ندارد فقط باید کمی نیروی جوانی به آن تزریقی شود.شما بگویید از کدام تیم بازی زیبا دیده‌اید؟ کره جنوبی، استرالیا یا ژاپن؟ لبنان فقط یک توپ روی دروازه ما آورد که آن هم گل شد. به خاطر این اتفاق نباید دم از تغییر مربی تیم ملی بزنیم و برایش آلترناتیو بتراشیم. آیا شما دوست داشتید که تیم ملی زیبا بازی کند ولی ببازد و به جام جهانی نرود. مربیان ما وقتی هدایت تیمی را بر عهده دارند، از اینکه به آن‌ها بگویند فلان مربی آلترناتیو آن‌هاست، ناراحت می‌شوند اما به محض اینکه تیم ملی نتیجه بدی می‌گیرد، همه دم از تغییر مربی می‌زنند. تازه ما برای ‌کروش این همه هزینه کرده‌ایم. مگر می‌شود او را به همین راحتی تغییر دهیم؟ پس پول مملکت کجا می‌رود؟ ‌کروش مربی کارکشته‌ای است و مثلا عبدالله ویسی نیست که بگویند تازه سال اولش است. ‌کروش بزرگ‌ترین مربی حال حاضر در آسیاست.»
او در پایان و در واکنش به اظهار نظر اکبر میثاقیان که گفته بود اگر ویسی گواردیولا باشد من هم دل بوسکه هستم، گفت: «آقای میثاقیان حتما شوخی کرده.او خودش به اکبر اوتی معروف است! من از همه مربیان درس می‌گیرم و در تعطیلات لیگ هم در سفر به برزیل با مربیان سه باشگاه بزرگ این کشور دیدار کردم و از نظرات‌شان بهره بردم.»
 

۲۵۱ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.