ویسی: با رفتن مبعلی به استقلال موافقم/ کروش حق داشت اردوی آفریقا را لغو کند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – عبدالله ویسی سرمربی تیم استقلال خوزستان موافقت خود را با پیوستن ایمان مبعلی به استقلال تهران اعلام کرد و گفت:« من مشکلی بابت رفتن ایمان به استقلال ندارم.»

به گزارش ممتاز؛ویسی ابتدا در مورد بحث حضور مبعلی در استقلال به عنوان یار کمکی گفت:« استقلال نماینده کشور ما در لیگ قهرمانان آسیا است و من به عنوان یک ایرانی وظیفه دارم تا به این تیم کمک کنم. من با جدایی ایمان و رفتن او به استقلال موافق هستم و حتی در این مورد با مسوولان باشگاه هم صحبت کردم. آنها هم مشکلی بابت جدایی مبعلی ندارند و اگر ایمان بخواهد می‌تواند پیراهن استقلال را بر تن کند.»

سرمربی استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که مبعلی را در چند بازی در اختیار نخواهید داشت خاطرنشان کرد:« هنوز به طور دقیق مشخص نیست ولی به احتمال فراوان بعد از عید، او را در ۳ بازی در اختیار نخواهیم داشت. البته ایمان می‌تواند در بازی با داماش هم تیم ما را همراهی کند و سپس جدا شود. امیدوارم تا آن زمان نتایج دلخواه را بگیریم و جدایی مبعلی به ضرر ما نباشد.»

ویسی در قسمت دیگری از حرف‌هایش در مورد اختلاف بعضی از مربیان لیگ برتری با کارلوس کروش افزود:«‌ او مربی تیم ملی کشور ما است و همه وظیفه داریم به ک‌روش کمک کنیم. مطمئنا هیچ کس دوست ندارد تیم ملی ایران در جام جهانی زنگ تفریح شود بنابراین همه باید به کروش کمک کنیم تا برنامه‌هایش را به خوبی اجرا کند و دچار مشکل خاصی نشود.»

ویسی در خصوص لغو اردوی آفریقا که انتقادهایی را از ک‌روش به همراه داشت افزود:« تیم ملی قرار نبود برای پیک‌نیک به آفریقا برود و هدف کروش این بود که تمامی بازیکنانش را در اختیار داشته باشد تا بتواند از نظر بدنی و همچنین تاکتیکی، کارهای مورد نظرش را انجام دهد. وقتی ک‌روش ۶بازیکن اصلی‌اش را در اختیار ندارد پس چه دلیلی دارد که به این اردو برود. من معتقدم لغو اردوی آفریقا کار درستی بود.»

سرمربی استقلال خوزستان در پایان حرف‌هایش در مورد وضعیت تیم خودش و اینکه آنها در چه جایگاهی قرار خواهند گرفت گفت:« در ابتدای فصل خیلی‌ها معتقد بودند که ما سقوط می‌کنیم ولی  معمولا یک روند نسبتا ثابت را داشتیم که بین رده نهم تا یازدهم بود. هر چند خودم انتظار داشتم بهترین نتیجه بگیریم ولی هیچ وقت به نمطقه سقوط نزدیک نشدیم. هدف ما این است که امسال رتبه یک رقمی را به دست آوریم و این تیم در سال‌های آینده می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.»

۲۵۱ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.