ویسی-تیم ملی میتواند در جام جهانی از گروه خود صعود کند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

پورتال  ایران

عبدالله ویسی می‌گوید تیم ملی در جام‌جهانی می‌تواند از گروه خود عبور کند.

پورتال  ایران

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، درباره همگروهی تیم‌ ملی در جام‌جهانی با تیم‌های آرژانتین، نیجریه و بوسنی اظهار کرد: ما در گروه بدی قرار نگرفته‌ایم و به نظرم گروهمان نه سخت و نه آسان است. به هر حال در گروهی قرار گرفته‌ایم که می‌توان از آن عبور کرد.

وی رقیب اصلی تیم‌ ملی را نیجریه دانست و گفت: کاری به آرژانتین نداریم و اگر آن را به عنوان تیم اول صعودکننده از گروهمان قرار دهیم، باید به نیجریه فکر کنیم و بتوانیم از آن امتیاز بگیریم تا به عنوان تیم دوم به مرحله بعدی صعود کنیم.

ویسی افزود: به هر حال باید برنامه‌ریزی و چند بازی تدارکاتی خوب انجام دهیم و با توجه به توانی‌ که من از بازیکنان تیم ملی سراغ دارم، فکر می‌کنم بتوانیم از گروهمان عبور کنیم. ایمان دارم که اگر بازیکنان تیم ملی کمی خودشان باشند و ما هم به آنها روحیه دهیم تا انگیزه‌شان افزایش یابد، صددرصد می‌توانیم صعود کنیم.

 

پورتال  ایران

 

وی در ادامه در پاسخ به این پرسش که به نظرتان پیش‌بینی شکست بوسنی از سوی برخی اهالی فوتبال، ساده گرفتن این تیم نیست، گفت: خیر این ساده گرفتن نیست آرژانتین پیش خود فکر کرده است که می‌تواند ۹ امتیاز بگیرد پس ما هم می‌توانیم برنامه‌ریزی کنیم که بوسنی را ببریم و این ساده گرفتن نیست.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان افزود: بردن آرژانتین سخت است. البته نمی‌گویم که نمی‌شود اما روی این تیم برنامه‌ریزی نمی‌کنیم ولی از بوسنی و نیجریه می‌توانیم امتیاز بگیریم. پس باید برای آنها برنامه‌ریزی کنیم.

وی در ادامه درباره اقداماتی که باید برای آمادگی تیم ملی تا پیش از آغاز جام‌جهانی انجام شود، گفت: به هر حال باید لیگ‌مان پویا باشد و تعطیلی نداشته باشیم. بازیکنان ملی‌پوش باشگاه‌ها هم باید انگیزه داشته باشند و به نظرم اگر لیگ سر حالی داشته باشیم، تیم ملی هم می‌تواند سر حال وارد جام‌جهانی شود.

 

منبع : ایسنا


پورتال ایران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.